Nieuws, actualiteit en politiek #4

Het is sowieso best knap hoe zo’n live uitzending maar vol gepraat wordt, terwijl er weinig echt gezegd wordt.

7 likes

Adriaansens: “echt balen :smile:

Ik word hier zo chagrijnig en verdrietig van :frowning: . De BBB zal wel veel zetels gaan krijgen, maar waar gaan ze na de Provinciale Staten verkiezingen nu kamerleden vandaan harken? Dat kan alleen maar mis gaan toch.

1 like

Ik zou echt compleet dichtklappen. Kan normaal heel goed lullen om het lullen, maar als het moet kan ik dat denk ik niet :sweat_smile:

2 likes

Dus tot half november (en dan moet er ook nog een kabinet komen) worden er geen belangrijke beslissingen meer gemaakt. Thanks Rutte

2 likes

Godverdommmmmmmmmme gewoon

Wat een fucking poppenkast

9 likes

ik wil echt deze skills

2 likes

Nou top dit, BBB zal wel vet veel stemmen krijgen en ook niks voor elkaar krijgen. Ik gok dat we de komende 2 jaar 2x naar de stembus mogen

2 likes

Ik wilde een beetje excitement voor mn verjaardag, scuzi

5 likes

Wordt er ook ergens benoemd waarom het zolang duurt?

2 likes

Ja omdat er zomer en herfstvakantie in de 3 maanden voorbereiding zitten.

1 like

Zomerreces/vakantie volgens mij

4 likes

Ja joh ga maar lekker vakantie vieren…

2 likes

Ik vond haar woordenkots ook net iets te lang in beeld to be honest

Ah ik zag de hoeveelheid berichten in dit topic en dacht al: oh nee toch?

Pfff BBB gaat dan ook in de kamer een stuk groter worden.

1 like

Werkgevers mogen toch in uiterst noodzakelijke gevallen werknemers vragen eerder te komen van vakanties of een vakantie niet goedkeuren… :thinking:

Zijn wij niet soort van de werkgevers van de politici dus ik zeg: vakantie afgekeurd! Aan het werk.

19 likes

Wat wonen we toch in een gaaf land :cry:

3 likes

Ik heb hier toch helemaal geen zin in.

12 likes

Het zijn niet zo zeer de politici die de verkiezingen moeten voorbereiden. Het zijn vooral ik en mijn collega’s die werken bij oa. een gemeente die dit moeten voorbereiden. En ondanks dat er allerlei draaiboeken klaarliggen zijn niet geplande verkiezingen niet zomaar geregeld.

22 likes

Aha, bedankt voor de informatie over wie die allemaal moet voorbereiden. Weer wat nieuws geleerd. Ik snap inderdaad dat het lastig is om dit soort dingen zsm te regelen. Doelde natuurlijk op het stukje dat de partijen moeten werken aan hun verkiezingsplannen/campagne etc.

(Jij en je collega’s mogen vakantie houden of course)

3 likes