Nieuws, actualiteit en politiek #4

Henk Kamp zit ook gelijk weer Rutte te verdedigen.

2 likes

Het is ook de warmste donderdag in de warmste week op aarde aller tijden.

Op het zelfde moment als de val van het kabinet. Nee de arme kwetsbare vluchtelingen zijn het probleem. Niet dat de wereld in brand staat.

17 likes

Walgelijk.

3 likes

Ik zou het pas nieuws vinden als hij dat niet zou doen

2 likes

Ja en ze hadden hem wel mogen ondertitelen! Doen ze bij limburgers ook

3 likes

Pieter Omtzigt for president dan OF wordt het Sweet Caroline
 :thinking:

1 like

wie weet komt oud cda’er Maxime Verhagen nog wel in de uitzending om te ondertitelen.

Ben benieuwd wat Omtzigt gaat doen inderdaad. Dat vind ik een van de weinige personen waar ik mogelijk nog vertrouwen in kan hebben :smiling_face_with_tear:

12 likes

Rutte begint met dames en heren, nee

3 likes

Ik heb echt fysieke afkeer van Rutte inmiddels. Die personferentie, zoals hij het allemaal weer staat uit te leggen. ‘Uiteraard’ stel ik mij weer verkiesbaar als lijsttrekker, ‘ik heb nog energie en goede ideeĂ«n’.

Zo intens treurig allemaal. En het cynisme, het kabinet nu op dit thema laten vallen. I just can’t.

22 likes

Deze muziek is wel typerend voor de situatie

Ik ben zo bang dat hij stopt. Ik denk echt dat Rutte de regering snel wilde laten vallen zodat niemand tijd heeft om na te denken wat ze gaan doen als er opeens verkiezingen komen. Caroline heeft gezegd dat ze geen minpres wilt worden maar ze heeft niemand naar voren geschoven. Omtzigt wist nog niet wat hij bij nieuwe verkiezingen ging doen. Toen Renske weg ging zei hij dat hij jaloers op haar was en ik ben bang dat hij zo overwerkt is dat hij denkt ik ga ook weg.

Ik heb vaak D66 gestemd maar echt geen idee op wie ik nu moet stemmen. Mogelijk Volt?

3 likes

kuiken is feisty op op1

5 likes

In wiens kont?

3 likes

Haha ja haar eerste inbreng was wel nice. “Ja sorry ik kan dit niet meer aanzien” hahaha stomme Sophie Hermans tegenover haar, is ook echt geen partij voor haar

10 likes

House of Cards in de polder. I love it.

1 like

ik weet nog niet of ik haar cynische kan waarderen of niet, maar deze opmerking was wel heerlijk.

Je bent bang dat Omtzigt stopt maar stemt niet op hem? En de core business van politieke partijen is voorbereid zijn op verkiezingen, denk je echt dat niemand dit aan zag komen?

4 likes

Nee ik heb eerder niet op hem gestemd maar zou dat graag willen doen dit keer, maar ik ben bang dat hij gaat stoppen.

1 like

Ik ben zo bang dat bbb ook nu dan veel stemmen gaat krijgen, dat wordt toch niks

2 likes