Ugh eerste kabinetsval die direct invloed heeft op mijn werk, word er echt moedeloos van joh. Vooral omdat die gezinsherenigskwestie vorig jaar al is uitgespeeld bij de rechter, echt ongelofelijk dat de VVD er dan zo aan vasthoudt. The disrespect ook voor iedereen binnen het asielrecht
Echt iedere politiek analist gaf bij de presentatie van het regeerakkoord al aan te verwachten dat ze de eindstreep niet gingen halen.
Edit: Snap die Omtzigt liefde verder sowieso niet helemaal.
Ik zou daar als wimlex zijnde ook geen zin in hebben.
Zeker niet als je voor dit soort gekkigheid terug moet komen van je vakantie. Kan dit niet ff via teams?
Haha ja echt hè, ik heb het al vernomen jongens, de formaliteiten komen wel weer als ik terug ben van pils drinken
“This meeting could’ve been an email”
Ik hoop vooral dat de jongeren/onze generatie massaal gaat stemmen
@grace “Hallo! Hee! Haai! Willie sorry van je vakansie!”
Ja en de ellende en wanhoop die dit gaat opleveren op alle azcs.
Ja waardeloos. Ik moet er echt niet te lang over nadenken, dan kook ik echt over
Ik had Rutte eigenlijk als een BMW rijder ingeschat maar het is toch een Skoda
Volgens mij is dit een Saab, geen Skoda
Ohhh joh je hebt gelijk! Even mijn bril oppoetsen haha
Met zo’n smoel verschijnen om ontslag aan te bieden vanwege verdomme kinderen uit oorlogsgebieden. Echt fucking schaamteloos
Willy accepteert het gewoon niet…
Eigenlijk is dit nog erger haha
Ik ook. En tegelijkertijd voel ik me ook een beetje murw ofzo, zo geen zin in wéér al die campagnes, opportunistische debatten en waarschijnlijk een nog rechtsere verkiezingsuitslag.
Edit: oh wacht, je had het over die fiets lol. Maar toch woest.
Ja vreselijk. Wat een poppenkast
Omg als je dit zo leest blijft er niet veel over wat niet controversieel is. De pauzeknop word in elk geval ingedrukt zo. Pff.
PvdA en Groenlinks willen samen de Tweede Kamerverkiezingen aangaan