Nieuws, actualiteit en politiek #4

Jeej!

2 likes

Je moet 3 maanden lid zijn toch

1 like

Op zich vind ik die regel ook wel logisch. Dat niet iedere trol zoiets zou kunnen dwarsbomen, door lid te worden, te stemmen en dan op te zeggen.

2 likes

Ik stel dit al jaren uit haha, ondanks ik nu al een aantal verkiezingen op dezelfde partij stem :joy:

3 likes

Heb zelf wel liever Attje dan Jesse denk ik. Volgens mij zijn zijn hoogtijdagen ook wel een keer geweest. Inderdaad heel benieuwd naar.

2 likes

Als ze Timmermans en Aboutaleb maar thuislaten

5 likes

Asscherrrrrr!! Vind ik serieus een goede premier kandidaat, maarja wordt natuurlijk lastig aangezien hij opgestapt is vanwege toeslagenschandaal.

2 likes

Ik hoop eigenlijk dat Marjolein Moorman of Frans Timmermans ingevlogen wordt. Gewoon een publiekslieveling. Want Attje en Jesse samen gaat geen stemmentrekker worden.

Eigenlijk sta ik open voor iedereen populairder dan die twee. Nood breekt principes.

24 likes

Eens, maar het land ook. Deel een beetje met ons. Zij is eigenlijk de enige waarvan ik nu denk dat ze populair genoeg is om écht stemmen te trekken.

6 likes

Anders kan Femke Halsema toch gewoon weer terugkomen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik denk eigenlijk dat zij niet genoeg bekend is mss?

3 likes

“Burgemeester Rikus Jager gaf de opdracht het dier te doden na overleg met deskundigen.”

2 likes

https://www.ad.nl/politiek/wopke-hoekstra-niet-meer-beschikbaar-als-lijsttrekker-cda~a5b4928de/
A win is a win?

1 like

Rutte zou, met een motie van wantrouwen, vandaag uit het torentje gekickt kunnen worden. Probleem: dan stappen waarschijnlijk ook 10 andere VVD-ministers op, misschien wordt het land dan helemaal onbestuurbaar. Wil een motie van wantrouwen aangenomen worden, dan moet er een coalitiepartij meestemmen. En dan gaat het premierschap naar de een na grootste partij…

Wat denken jullie: wordt Kaag demissionair premier?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hoe is dit een ‘win’

2 likes

Ja geen idee. Is natuurlijk afwachten wie hem opvolgt.

@Drosera in hoeverre maakt het uit of je demissionair minister bent? Je mag toch niet veel doen?

3 likes

oh ik hoop zo dat rutte afgestraft wordt

2 likes

Ik hoop het ook echt heel heel erg.

2 likes

Wooow Rutte weg

Bommetje gedaan haha en dan weglopen, succes ermee jongens :joy:

31 likes

O MIJN GOD

11 likes