Gebeden zijn gehoord
Eindelijk
Heel benieuwd naar zān opvolger
Ja idd. Hou mān hart vast. Nog niet te vroeg juichen, maar het is een begin!
Wat een lekkere start van de dag
Omgggg toch nog zo onverwacht!
Wow! Die had ik even niet zien aankomen⦠Maar dat is een goed besluit geweest, na al die jaren modderen en excuusjes verzinnenā¦
LOL ok had ook niet anders verwacht dan dat Rutte ooit zelf zou vertrekken voordat hij God forbid moet accepteren dat hij weggestuurd wórdt. Not if I break up with you first!1!
Had alleen niet durven dromen dat dat voor 2048 zou gebeuren
Haha echt hoor. Ik weet bijna niet beter dan Rutte als mp en dacht dat dit nog wel 15 jaar zo zou blijven
Omg lekker man
Vind het wel echt jammer dat hij zich niet weg heeft laten sturen. Motie van wantrouwen was mooier geweest
Ben benieuwd wie nu met zijn smartphone campagnefilmpjes moeten maken. Never forget die sneue reclames
Zou de VVD dan nu eindelijk niet meer de grootste partij worden š„¹
Oh wauw dit had ik niet verwacht, er kan eindelijk iets gaan veranderen
Tijd voor links hup nu
Ik ga zo taart halen om dit te vieren
Denken jullie niet dat dit gewoon een groot tactisch spel is en Rutte al lang (dus niet pas zondag) wist dat hij er mee wilde kappen? Dat het nu lijkt alsof hij stopt omdat hij begaan is met Nederland, maar dat het heel tactisch is omdat ze bij de vvd denken dat het eigenlijk de enige manier is waarop ze een nieuwe partijleider naar voren kunnen schuiven die stemmen kan binnenhalen (veel aandacht, sympathy votes). En dat onderdeel van de tactiek is dat het een vrouw moet worden haha.
Edit: ben overigens alsnog blij haha maar ik ben echt bang dat ze hierdoor juist groter gaan worden. Maar jaaa weāll see
Oh absoluut
YES
Oh ja dat denk ik ook inderdaad!
Wie zouden ze nu naar voren gaan schuiven denken jullie? Kan me namelijk niet echt voorstellen dat Sophie Hermans echt populair gaat worden.