Ja dat doen ze altijd zo
Het ziet er mega ongeĂŻnteresseerd uit
Echt nog zo half hangend en/of hand onder je hoofd beetje op de tafel slaanđ„Č
Oké weer wat geleerd
Weet iemand hoe dit is afgelopen? Is de laptop nog opengeklapt op de bar en heeft die man haar de wet laten zien? Wat een ongemakkelijke welles nietus discussie.
Klappen is voor zeehonden
Ja en op 4 mei herdenken we de doden van oorlogen.
Jawel, maar niet bewust meegekregen dat er zo hard op de tafel werd geslagen op een moment dat ik klappen zou verwachten. Doen ze dat elk debat dan?
@Zemraluani thanks! Zet het meteen in mân agenda
Na een rondje googelen zelfs ontdekt dat er 3 soorten roffelen bestaan dit zal vast de plechtigheidsroffel zijn
Mogelijk wordt Frans Timmermans de lijsttrekker van links. Zouden jullie op hem stemmen?
Hahahh nee
âGroen linksâ
Is zodat je notities oid kan blijven schrijven terwijl je âklaptâ
Nee wat een karikatuur van zichzelf is dat joh.
Ik vind hem niet echt veel uitstraling hebben voor die job, dus van mij mag hij gewoon in Europa blijven. Waar hij overigens wel goed werk doet
Ja Timmerfrans is te international voor ons kikkerland
er is een reden dat vooral afgedankte politici naar europa gaan haha
Zijn ego
Makkelijkste is om je te melden bij je lokale afdeling. Kan soms ook direct bij een (lokale) campagnecoördinator. Er zijn heel veel verschillende dingen die je kan doen inderdaad. Van achter de schermen (posters rondbrengen bijv.) tot op straat. Gaat vaak ook via app-groepen. In de online omgeving kan je ook aangeven of je benaderd wil worden als vrijwilliger. Sowieso handig om daar je instellingen te checken (bijv. voor campagneflits). Het is ook echt leuk om te doen! Ik weet dat het voor veel mensen echt slopend gaat zijn wéér een campagne, maar het levert ook heel veel nieuwe energie op. Zeker als allemaal nieuwe mensen aanhaken (wat al veel gebeurt!). En dat gaat zeker bij deze verkiezingen hard nodig zijn.
Nou niet heel verrassend
O neee niet timmermans! Dat wordt niks op links zo vrees ik :(:(
Ik heb hier echt heeeeeeeelemaal geen zin in