Nieuws, actualiteit en politiek #4

Ja sowieso
Alsnog blij dat ik die neplach binnenkort niet meer hoef aan te zien

8 likes

Edith Schippers? Komt capabeler over dan Sophie Hermans.

1 like

Nouja vind ik niet. Sinds ze weer terug is in de politiek alleen maar tenenkrommende interviews met haar gelezen.

5 likes

Jazeker, maar wel lekker in het VVD straatje toch?

2 likes

Ah ja fair enough hahaha :sweat_smile:

3 likes

Omggg ik wil gewoon taart halen. Opgetyft sukkel!

11 likes

Heeft geen greintje integriteit. Moeten we niet willen

8 likes

Hij vindt dit het juiste moment om het stokje door te geven. Zou ik dat op mijn werk ook kunnen doen? Een project volledig de vernieling in helpen en dan hey doei iemand anders mag het nu oplossen.

31 likes

Hij is geschoold in een beroep waar vele tekorten zijn toch :relieved:?
En in dat vak krijg je een prima salaris, anders had ie daar wel wat aan gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye:!

17 likes

Ik zet in op Dilan Yesilgoz of Edith Schippers als opvolger.
Kunnen de D66 stemmers weer op een vrouw stemmen.
Alhoewel misschien zetten ze wel een man neer voor de conservatieve mensen, of niet Dilan zodat racisten ook op hen blijven stemmen.

6 likes

Maar stel je voor dat je kind naar de middelbare school gaat en maatschappijleer krijgt van deze man :sob:

8 likes

Die leerlingen zijn er toch al? Dacht dat hij een paar uur per week les gaf, of de laatste jaren niet meer?

4 likes

Ja eh, succes daarmee :smiling_face_with_tear:
Maar wie weet is hij daar heel goed in! Hij doet het nu toch ook een paar uur per week? Dacht ik?

Lachen als je kind hem als mentor heeft, zit je tegenover Rutte met een mentor gesprek. Helemaal leuk :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Ik denk dat het ijdele hoop is dat de VVD iemand gaat kiezen waar de gemiddelde linkse stemmer vrolijk van wordt :smiling_face_with_tear:

3 likes

Nee ja, IK wil het ook niet. De VVD kiezer heeft denk ik liever Edith Schippers dan Sophie Hermans. Ik heb liever helemaal geen VVD.

9 likes

Ja 1 keer per week. Vraag me af of het invloed zou hebben voor een school als hij fulltime gaat lesgeven.

1 like

Holy fuckkk ik ben echt in shock :scream: what a time to be alive

1 like

Dat ik dit nog mag meemaken.

18 likes

De geruchten gingen toch al rond dat hij bij de NAVO aan de slag zou gaan? Heb het niet helemaal gevolgd, maar misschien is dat toch zijn plan.

5 likes

Ik begrijp niet dat iedereen zó in shock is. Hij heeft alleen maar aangekondigd geen lijsttrekker meer te zijn. Iets wat er al wel aan zat te komen na de vorige verkiezingen.

2 likes