Nieuws, actualiteit en politiek #4

Haha ik luisterde naar de radio vanmiddag en daar vroegen ze om toepasselijke nummers om in te sturen. Ze waren even kort aan het praten over sweet goodbyes van Krezip en ik weet niet waarom maar dat vond ik heel grappig.

Vandaag zei een cliĂ«nt tegen mij het volgende: “ik heb afgelopen verkiezingen op Rutte gestemd, want ik vond hem zo zielig na het toeslagenschandaal. Hij kreeg overal de schuld van, maar hij kan er ook niets aan doen”.

Dus ja. Ik heb hoop! Voor in ieder geval vandaag.

5 likes

Of dat wat je zegt de kern is.

Edit; zonder op de rest in te gaan. Veel analyses over waarom links gedecimeerd is gaan over hoe de nederlandse stemmer vanuit desinformatie, onwetendheid en luiheid niet snapt waar op gestemd wordt en ik vind dat een wat denigrerende en naĂŻeve lezing.

8 likes

Ik ken ook een hoop mensen die zeiden “ja wie moet het anders doen, of dat die zich zo sterk hield bij corona”. Dus dan scheelt 't als ze een nieuw gezicht naar voren moeten schuiven die die credibility nog niet heeft.

3 likes

Wtf man ik ben ook een keer een weekje wildkamperen met alle nieuws apps van m’n telefoon verwijderd en het voornemen geen nieuws te checken en Rutte gaat weg??? Moet dit maar vaker doen zeg
thoughts & prayers voor mezelf terwijl ik deze nieuws - en social media break nog 36 uur vol moet houden in deze tijden!!!

32 likes

Godver het is allemaal jouw en @Zemraluani s schuld dat rutte zolang is gebleven!!

4 likes

Dit bericht he.
Wolven vallen geen mensen aan.

De boer viel de wolf aan. De burgemeester zag zijn kans en heeft rare bronnen gebruikt.
Tering mensen. Ben echt boos op onwetendheid en stomme boeren.

Boer brengt zo alle dieren naar de slacht zonder emotie maar die wolf is al het kwaad als het wat dieren aanraakt. Wat de boer eigen schuld is, er zijn zat maatregelen te nemen je dieren te beschermen tegen wolven waarbij je ze niet hoeft te doden.

Die wolf verdedigt zichzelf als die word aangevallen door een rot boer.

41 likes

Eens met jou, alleen benieuwd hoe jij weet dat het en vrouwtje was en dat ze zwanger was?

1 like

Die weet ik niet 100% ving ik ergens op.
Zal dat even aanpassen. Oeps.

https://www.instagram.com/p/CuaLyu2oC3U/

8 likes

Zo goed en zo kut tegelijkertijd

Wel goed maar de toon deed me eerder nog denken aan Piet Paulusma dan 1 vd politieke verslaggevers

1 like

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de ‘aanval’ van de wolf. Het was gewoon zelfverdediging. Als jij mij zou aanvallen met een hooivork omdat ik jouw frietjes heb opgegeten, is het ook zelfverdediging als ik daarop een stoel naar je hoofd gooi.

Verder deelde ik het bericht alleen omdat ik het grappig vind dat de burgemeester Jager heet.

7 likes

https://www.instagram.com/p/CuhggYmo-XE/?igshid=OGIzYTJhMTRmYQ==

Enige reële optie

6 likes

Prima maar dan de volgende persoon als minister van

Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

9 likes

Alles komt goed :open_hands:t2::ok_hand:t2:

5 likes

Rutte wil niet zich weer verkiesbaar stellen
Zweden mag van Ome Erdo bij de Navo
Wat volgt???

Mia en Nicolai winnen alsnog het songfestival en brengen hun nummer beatboxen ten gehoren.

4 likes

Kan je vals beatboxen? Want dan is dit een flinke verbetering!

1 like

Ik hoop het niet, zij is zo incompetent. Onbegrijpelijk hoe iemand die geen studie rechten heeft gedaan wordt verkozen tot minister van justitie.

7 likes

Maar er zijn/waren toch best veel ministers die een ministerie onder zich hadden waar ze nog nooit wat mee te maken hebben gehad? Ik ben geen VVD-er en zou dus niet op haar/ze stemmen maar ik vind haar best een goede opvolger denk ik, vooral bij gebrek aan beter. (Edit; als kandidaat namens de VVD bedoel ik dan, niet als echte minister president want laat dat please geen VVD’er zijn. Al zie ik niemand echt als onze toekomstige minister president
)

5 likes