Gouden duo
âGroen linksâ
Is zodat je notities oid kan blijven schrijven terwijl je âklaptâ
Nee wat een karikatuur van zichzelf is dat joh.
Ik vind hem niet echt veel uitstraling hebben voor die job, dus van mij mag hij gewoon in Europa blijven. Waar hij overigens wel goed werk doet
Ja Timmerfrans is te international voor ons kikkerland
er is een reden dat vooral afgedankte politici naar europa gaan haha
Ik zou echt nog op Aboutaleb stemmen. Maakt mij echt even niet uit wie daar staat, als links collectief maar het grootst wordt.
Edit; Ga trouwens echt gillen als we straks een paar dagen voor de verkiezingen weer allemaal strategische twijfelaars hier hebben omdat mensen zogenaamd x vinden, maar [insert partij y] zegt dat zegt dat [insert vage belofte].
Zijn ego
Makkelijkste is om je te melden bij je lokale afdeling. Kan soms ook direct bij een (lokale) campagnecoördinator. Er zijn heel veel verschillende dingen die je kan doen inderdaad. Van achter de schermen (posters rondbrengen bijv.) tot op straat. Gaat vaak ook via app-groepen. In de online omgeving kan je ook aangeven of je benaderd wil worden als vrijwilliger. Sowieso handig om daar je instellingen te checken (bijv. voor campagneflits). Het is ook echt leuk om te doen! Ik weet dat het voor veel mensen echt slopend gaat zijn wéér een campagne, maar het levert ook heel veel nieuwe energie op. Zeker als allemaal nieuwe mensen aanhaken (wat al veel gebeurt!). En dat gaat zeker bij deze verkiezingen hard nodig zijn.
Nou niet heel verrassend
O neee niet timmermans! Dat wordt niks op links zo vrees ik :(:(
Ik heb hier echt heeeeeeeelemaal geen zin in
Ik heb de afgelopen twee verkiezingen (geloof ik? Een keertje landelijk en keertje gemeenteraad) voor BIJ1 campagne gevoerd. Was voor een groot deel gewoon flyers in brievenbussen doen (zeker met de landelijke verkiezingen tijdens COVID) en heb ook wel eens mee geflyerd bij een markt waar we meer met mensen in gesprek gingen, vond dat laatste wel leuk maar ook wel vermoeiend vond ik zeggen! Huis aan huis flyeren vind ik wel een chill makkelijk taakje haha maar tis ook maar de vraag wat dat uithaalt natuurlijk.
Kan me trouwens voorstellen dat het bij GL/PvdA wel iets strakker georganiseerd is allemaal dan bij bij1 haha dat is misschien wel chull
Ik sluit me aan bij wat @Chuckie zegt, behalve dat het ook wel mee kan vallen hoe strak het bij GL/PvdA georganiseerd is . Of een campagne-activiteit leuk is, hangt voor mij minder af van wat de activiteit is, maar meer van waar en met wie. Sowieso is alles leuk als je met een groep energieke mensen bent. Flyeren op zichzelf is niet zo spannend, maar als je het vlak voor de verkiezingen op een station doet met andere linkse/progressieve partijen, dan lijkt de linkse doorbraak bijvoorbeeld voor het grijpen te liggen. Canvassen: volksbuurt of vinex-wijk is een wereld van verschil. Zelfde geldt voor waar je een marktkraam neerzet. Ik geloof zelf vooral heel erg in het gesprek aangaan, of het nou een stem oplevert of niet. En eerlijk: buiten verkiezingstijd zijn die gesprekken wel relaxter dan wanneer alles op scherp staat. Persoonlijke campagne voor een kandidaat achter wie je staat, kan ook fijn zijn om te doen, omdat het lekker concreet is. Sowieso helpen alle kleine beetjes en is dat vaak ook de insteek. Niet dat je je direct aan van alles moet committeren, helemaal niet zelfs.
Ik heb wel eens rozen uitgedeeld deur aan deur, was best leuk!
Ik zit me toch een partij te gniffelen om dat nieuws rondom VanMoof. Zielig⊠maar toch niet
Hier is het echt onvoldoende over gegaan. âIk hou van jeâ
Dit artikel is goud. Waarom koop je er een tweede bij? Als de eerste stuk gaat.
Klaver zegt in de podcats met Fretz hierover dat hij had gebeld om te zeggen dat hij een motie van wantrouwen zou indienen en dat het een stevig gesprek was.