- Timmermans
- Moorman
- ? Laat hieronder weten
0 stemmers
- Timmermans
- Moorman
- ? Laat hieronder weten
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Heeft Moorman iets laten weten of ze het wel/niet overweegt?
Ik vind Moorman een hele goede politca, maar ik vrees dat ze buiten de ring te weinig naamsbekendheid heeft in vergelijking met Timmermans en ik denk dat ze daar toxh voor kiezen.
Wel een droomminister voor OCW
VanMoof is failliet verklaard. Vind dat toch wel bizar, dacht dat dat zo’n mega groot goed lopend bedrijf was.
Kan het nog gekocht worden door een ander bedrijf of is het echt einde oefening, weet iemand dat?
Dat snap ik. Ze hebben het wel ontzettend verpest.
Ik weet even niet of het in het influencer topic moet of hier, maar omdat het hier in dit topic ook over dit onderwerp ging:
https://www.instagram.com/p/CuysjSrowuG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Joep is weer bezig met onzin verspreiden en ik word er echt heel kwaad van. En met name van de reacties eronder. Ik zie iemand zeggen “wat fijn dat een man dit uitspreekt”. Hoezo fijn dat een man dit uitspreekt? Joep is geen huisarts, geen wetenschapper en heeft op geen enkele manier verstand van anticonceptie. De enige anticonceptie waar hij iets mee te maken heeft hoort die van z’n eigen vriendin te zijn, niet die van pubermeisjes in Nederland, Amerika of waar ook ter wereld.
Daarnaast reageert er ook een juf van groep 8 (!) dat ze haar klas bewust heeft gemaakt van de gevaren van de pil en vertelt heeft dat Daysy ook een goede methode is. Echt wtf, je zou toch bijna die school gaan benaderen om te vragen of de directie wel weet dat ze dit soort onzin verspreid.
Het lijkt me in Amerika alleen maar een hele goede ontwikkeling dat meiden makkelijker toegang hebben tot de pil, maar de redenen daarvoor laat Joep even weg.
Ironisch dat ik laatst in een filmpje Joep zag vertellen over het Dunning Kruger effect. Hij realiseerde zich dat hij ook nog veel te leren had. Back off dan ook blaaskaak.
(Kan t filmpje niet meer vinden. Was volgens mij in een podcast met wapper Kaj, als iemand hem nog heeft?)
Mijn god wat erg ook deze!
Ik vind het vooral heel storend dat mensen zich zo graag bemoeien met de anticonceptie keuzes van een ander. Dat jij zelf, als volwassen vrouw, de keuze maakt om je pil te vervangen door een Daysy. You do you. Maar laat andere mensen voor zichzelf kiezen wat ze willen gebruiken. Of dat nou om een MAP, pil of ander middel gaat, je hebt er niks mee te maken. Echt een soort messias complex hebben mensen die tegen hormonen zijn.
Wat lees ik?? Ik vind deze ontwikkeling echt bizar. Laat jonge meisjes aub een goede keuze maken die ze beschermt tegen zwangerschap en ga ze geen methode aanraden die “”“natuurlijk”"" is maar wel een grote kans op zwangerschap heeft. (Even los van dat jongens geleerd moet worden dat zij net zo goed verantwoordelijk zijn en een condoom moeten gebruiken)
Ik vind het “eng” dat mensen zonder enige kennis zulke dingen kunnen verspreiden en een groot bereik hebben.
@Depeche Hahaha dan vraagt zo’n jonge meid waarom je de MAP komt halen…
“Omdat ik flink heb zitten knuffelen. Nou goed?”
Oh shit er is iets fout gegaan met reageren.
Done
Ik ben er bijna toe in staat ook, hoe haal je het als juf in je hoofd tegen zo een groep te zeggen dat dit een goede methode is. Gaat ze dan ook voor het zingen de kerk uit promoten.
Houd ons op de hoogte
Vind dit echt een goede zaak!
Waarom die geschrokken smileys?
Vind het heel goed van je, ik zou echt super kwaad zijn als ik erachter zou komen dat een docent dit aan mijn dochter zou vertellen.
Ik vraag me alleen af of die supermarkten dan slimme trucjes gaan gebruiken om alsnog dat eten te verkopen. Hoop het niet, natuurlijk
Dit ja. Ik vind het goed dat seksuele voorlichting op school gegeven word, want thuis gebeurd het vaak niet (goed). Maar een docent die daar met een mening zit over bepaalde voorbehoedsmiddelen vind ik niet oke. Ik zou ook echt not amused zijn.
Ja, vraag ik me ook af. Toevallig ken ik de school, want hier in de buurt, en ik kon het slecht naast me neerleggen merkte ik. Ik heb ook echt niet een of andere haatmail of dreigbrief gestuurd, alleen het aangekaart en mijn zorgen geuit voor het verspreiden van die desinformatie vanuit de rol als docent.