Ik had ook gereageerd met de geschrokken smiley, maar meer op de manier van ‘omg stoer’. Heb hem maar even weg gehaald want komt anders over dan ik bedoelde denk.
I wAnT mY bIkE baCK!
Waarom heet het eigenlijk VanMoof
Ik ben benieuwd hoe de school gaat reageren!
Dit is ook een gevalletje leedvermaak:
Hahaha wat een leed zeg Een gewone fiets is bij Djesse nog niet opgekomen?
Ik moet ook lachen dat zijn naam als Djesse wordt geschreven, vast ouders die dachten als we Jesse nemen, weten mensen niet dat ze dje moeten zeggen.
Dan koop je toch snel een tweedehands fiets op marktplaats. Of je neemt een Swapfiets abonnement tijdelijk.
Hoezo heb je er ook 3
Zodat je er 1tje over hebt als de andere 2 kapot zijn!
Guttegut, het is toch ook wat als je aan de goede kant van de lijn wordt geboren en nooit een tegenslag hebt gehad… En dan gaat VanMoof failliet. Oef, klap in je gezicht. Of de wereld vergaat.
En de media vindt het prachtig.
Lol ja, echt een first world problem heeft Djesse. Kut voor hem dat ze failliet zijn, maar er zijn ook genoeg andere (elektrische) fietsen om op je werk te komen.
Hahah hier ging niemand vanuit, maar goed dat hij dat ook vindt!
Mooi, vind hem tijdens debatten altijd zo soft/langdradig. Bij elke stelling begint hij met anekdotes over een oude vrouw, moeder, jonge student etc. die hij kent.
Haha, vergeet ook zijn zus niet!
Sodeknetter
Zo dan. Die heeft echt 0 geweten.
Walgelijk.
Vroeg me al een tijdje af wat er met deze zaak was gebeurd. Hoop dat hij in september de straf krijgt die bij zijn vegrijpen past.
Klap van de molen gekregen
Bizar ook dat dat artikel ook alweer 3 jaar geleden is. Ik weet nog dat ik er erg van onder de indruk was als student journalistiek.
De reacties op Twitter van Rechts-Nederland zijn echt genieten.