Nieuws, actualiteit en politiek #4

Ik zie dat het in Hong Kong gaat gebeuren. Ik ben benieuwd wat eruit komt. Waarschijnlijk niet veel, behalve dat beide bedrijven een hoop geld hebben verspild

2 likes

Een lucifer verspreid ook snel op een schip hoor.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FF Boulevard #9

Wtf :expressionless::smiling_face_with_tear::

2 likes
5 likes

https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/15adpry/mitch_mcconnell_begins_presser_then_suddenly/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=1
Ik wilde dit vannacht al plaatsen, maar was lui. Het is eigenlijk absurd hoeveel oude mensen in de politiek in de VS zitten
Gelukkig is het in Nederland een stuk jonger (met een paar uitschieters die begin 70 zijn)

1 like

Boeiende reconstructie. Wel kut om te weten dat Moorman het had gewild, maar de inhoudelijke voorbereiding klinkt best veelbelovend.

15 likes

misschien is het allemaal niet perfect maar een groot links front is echt mijn laatste hoop in de nl politiek

18 likes

Oh zeker, dat ik kritiek lever wil niet zeggen dat ik deze verkiezingsperiode ook maar een seconde ga overwegen iets anders dan dit te stemmen. Ik geloof echt dat dit een slimme zet is. Maar dat een bekwame vrouw, met een inhoudelijke agenda die past bij deze tijd, die klaar stond om het te gaan doen in een nieuwe frisse periode opzij geschoven is voor een fossiel uit oudere pvda tijden is gewoon echt jammer.

37 likes

ja ik ben het met je eens! het was ook niet om tegen jou in te gaan maar meer een opmerking gewoon

3 likes

Deze mensen zijn zo schaamteloos. Alles schreeuwt dat ze niks weten van waar ze over schrijven en toch het zelfvertrouwen.

Edit: oh was ik maar een nepobaby

16 likes

Heb het artikel nog niet gelezen maar op basis van de tweet: dat die minachting bestaat is bekend, dat de schaamteloosheid daarover bestaat ook. Maar ik vind dit echt verbazingwekkend ijdel, bijna karikaturaal, omdat het naast minachtend ook zó ongeïnformeerd en ouderwets is, terwijl het gebracht wordt als een nieuwe “take”. Dat maakt het nog schaamtelozer.

3 likes

Ohhh k word zo benieuwd naar dit artikel. Afgeven op de GA kan zo lekker zijn en nu gaan ze rap analyseren? Can’t wait.

1 like

Dit leest echt als the onion

3 likes

Ho ho Thomas heeft duidelijk meerdere minuten gespendeerd aan het lezen van de Wikipedia pagina van Killer Mike.

Die zin ook: ‘Hij groeide uit tot een zeldzaam soort rapper: hoogstaand en intelligent, uitgesproken en niet opportunistisch.’ De Heerma van Vossjes zouden uiteraard ook nooit naar een ander ‘soort rapper’ luisteren. Alleen zij die het verschil weten tussen een koelkast en een ijskast mogen in de playlist.

1 like

Haha dit is zo ongelooflijk dom

4 likes

Is dit een benaming voor een type mens? Als ik het Google zie ik een overleden journalist naar boven komen.

Ik dacht in eerste instantie dat dit satire was. Maar nee je kunt daadwerkelijk les krijgen over Taylor Swift.

3 likes

Echt iets voor @Hejira

Haha sorry :face_holding_back_tears:

6 likes

Verbaas me nog dat dit iets is waar ze niet aan kan verdienen