Te letterlijk wellicht.
Bedoel je hier de bedenktijd bij abortus mee?
Begrijpend lezen. Niemand zegt dat mensen die op Omtzigt stemmen een ondergemiddeld iq hebben. Ik twijfel wel aan je denkvermogen als je in een peiling aangeeft op een op dat moment nog compleet hypothetische partij te willen stemmen. Vind dat gewoon dommig. Omtzigt kwam in sommige peilingen op 30-40(!) zetels. Dat mensen serieus weglopen met een politicus die echt niet slecht is, maar ook nog niet duidelijk heeft waar hij precies voor staat en wat hij ambieert is echt een teken aan de wand qua politieke geletterdheid.
Politieke geletterdheid: ja. Intelligentie: nee. Maar ik geloof wel dat we het over de strekking eens zijn. Ik ben in elk geval niet van plan om op NSC te stemmen. Partijen die zó op één persoon drijven, vind ik nooit de beste keuze.
Wie noemt zijn partij nou NSC
Jup
Heel toevallig ja…
Ja, denk niet dat iemand gelooft dat dat een ongeluk was…
Heerlijk
Echt crimineel dit gewoon wejo, waarom denken ze bij de EC/Eurogroep ook steeds dat je Nederlanders moet hebben voor die topfuncties, trap er niet in!!!
Iedere lidstaat mag er eentje aandragen, dus dat is niet zo gek. Dit gaat om de functie eurocommissaris
Oh dus als er een Nederlandse eurocommissaris weggaat komt er sowieso een Nederlander terug? Dat wist ik niet!
Girlboss!!!
Zo benieuwd hoe zo’n beslissing genomen wordt. Je zou toch denken dat er beter gekwalificeerden rondlopen dan de man die het cda nog kleiner wist te krijgen
Bergkamp komt niet terug in de kamer die ga ik niet missen
hoop op een arib comeback!!
Maar de ultieme vraag is: zou je de al falende belastingdienst opsplitsen tegen het advies van de ambtelijke top in puur en alleen om zieltjes van het publiek te winnen?
Aangenomen!
Amateur