En ook Kees vd Staaij de 2e kamer uit.
@anon55062966 .
Nu is Wilders de langst zittende. Zal wel nooit weggaan gok ik.
Nee, maar die vond ik sowieso nietszeggend
Deze hele saga wordt echt elke dag meer bizar. Op basis van fotoanalyse bepalen dat er consent was ook al zegt de vrouw zelf van niet wtf ik word hier echt boos van. Die hele speech van hem ook over dat ie niet gaat opstappen en dat ie een slachtoffer is van nepfeminisme en een mediacampagne bah wat een lul. Goed dat het team nog weigert te spelen onder de huidige leiding. Win je een fucking WK en komt een man het weer verneuken allemaal ugh.
ja heb je dit filmpje gezien, echt wat een baby
Vind het ook zo bizar hoeveel reacties je online ziet die de bondscoach verdedigen. “Die man was gewoon blij en reageerde zo uit blijdschap .”, dat het Spaans temperament is en ze zich niet moet aanstellen want het is maar een kus op de mond. Wtf man?! Dit hele verhaal maakt me zo boos.
Weet je wat Spaans temperament is. Een klap met de vlakke hand.
Ben heel benieuwd of het ‘maar een kus’ zou zijn als hij een man had gekust.
Dat lijkt me een wel heel hypothetisch vraagstuk.
echt niets is vermakelijker dan extreemrechtse partijen die zichzelf de vernieling in ruziën
Nu nog per saldo!!
Inmiddels wel 90 dagen geschorst in afwachting van het onderzoek
@Amaura tag je hier ff ipv in het voetbaltopic
Dank je wel! Ik was hier de hele middag met mijn schoonfamilie over aan het discussiëren, het is hier overal in het nieuws. Zat vandaag echt met verbazing naar de updates te kijken, zoals die van de Spaanse voetbalbond, maar ben blij dat hij nu door de FIFA geschorst is!
Jaaa Haha, lijkt nu net of ik SGP stem (nope) maar vd Staaij weg is toch jammer. En idd echt bevreemdend dat Wilders dus nu de nestor is!
maar vd Staaij weg is toch jammer.
In welke wereld is dit jammer?
In de wereld van de NOS
Oh sorry dat was niet de bedoeling uiteraard niet!
Gilead.
Het wordt nog een stap dramatischer:
Hoe kun je zo zijn!?!?
Ja echt wat is dit voor soap joh
Nou, zeg dat wel! Echt een soap.