Iedere lidstaat mag er eentje aandragen, dus dat is niet zo gek. Dit gaat om de functie eurocommissaris
Oh dus als er een Nederlandse eurocommissaris weggaat komt er sowieso een Nederlander terug? Dat wist ik niet!
Girlboss!!!
Zo benieuwd hoe zo’n beslissing genomen wordt. Je zou toch denken dat er beter gekwalificeerden rondlopen dan de man die het cda nog kleiner wist te krijgen
Bergkamp komt niet terug in de kamer die ga ik niet missen
hoop op een arib comeback!!
Maar de ultieme vraag is: zou je de al falende belastingdienst opsplitsen tegen het advies van de ambtelijke top in puur en alleen om zieltjes van het publiek te winnen?
Aangenomen!
Amateur
En ook Kees vd Staaij de 2e kamer uit.
@anon55062966 .
Nu is Wilders de langst zittende. Zal wel nooit weggaan gok ik.
Nee, maar die vond ik sowieso nietszeggend
Deze hele saga wordt echt elke dag meer bizar. Op basis van fotoanalyse bepalen dat er consent was ook al zegt de vrouw zelf van niet wtf ik word hier echt boos van. Die hele speech van hem ook over dat ie niet gaat opstappen en dat ie een slachtoffer is van nepfeminisme en een mediacampagne bah wat een lul. Goed dat het team nog weigert te spelen onder de huidige leiding. Win je een fucking WK en komt een man het weer verneuken allemaal ugh.
ja heb je dit filmpje gezien, echt wat een baby
Vind het ook zo bizar hoeveel reacties je online ziet die de bondscoach verdedigen. “Die man was gewoon blij en reageerde zo uit blijdschap .”, dat het Spaans temperament is en ze zich niet moet aanstellen want het is maar een kus op de mond. Wtf man?! Dit hele verhaal maakt me zo boos.
Weet je wat Spaans temperament is. Een klap met de vlakke hand.
Ben heel benieuwd of het ‘maar een kus’ zou zijn als hij een man had gekust.
Dat lijkt me een wel heel hypothetisch vraagstuk.
echt niets is vermakelijker dan extreemrechtse partijen die zichzelf de vernieling in ruziën
Nu nog per saldo!!
Inmiddels wel 90 dagen geschorst in afwachting van het onderzoek
@Amaura tag je hier ff ipv in het voetbaltopic