Ja dat doen ze en als je geen persoonlijk nieuwsoverzicht aan zet dan krijg je gewoon het generieke nieuwsoverzicht
Ze testen zelfs welke kop het meest wordt aangeklikt
Eindelijk is het aangetoond!
Benieuwd of ze er ook maar iets aan gaan doen. Bij chemours wordt ook van alles aangetoond en er kan niks gedaan worden
Ik zit me ook echt zo boos te maken om Chemours. Las net ook nog iets wat die CEO heeft gezegd "De zorgen die omwonenden hebben over het risico dat fabriek Chemours vormt voor de regio, zijn veelal gestoeld op âonwaarheden en gebrek aan kennis van de feitenâ. Ondertussen drink ik al 33 jaar dit drinkwater en zwem ik hier in het vervuilde water . Flikker op zeg.
Esther Ouwehand treedt toch tijdelijk terug als lijsttrekker.
Geestig!
Vond het aanvankelijk een bizar besluit maar wellicht is het een strategische zet omdat het oude bestuur geen inzicht wilt geven in de meldingen. Wat denken jullie?
Dit is zeker strategisch. Het hele congres is een grote steun voor Esther gebleken, tot en met de inhoudelijke moties aan toe (96% voor Esther als lijsttrekker, meer professionalisering, meer focus op mensen, etc). Maar het oude bestuur heeft nog steeds de âintegriteitsmeldingenâ in handen en heeft deze ook niet aan het nieuwe bestuur gegeven. Dus hangt dat nog steeds boven haar. Om haar naam te zuiveren is nog niet de positie accepteren van lijsttrekker, en zelfs terugtrekken als fractievoorzitter wel een drukmiddel. Nu moet het oude bestuur over de brug komen, anders verzwakt de partij nog meer.
Ik vind dit een heel slimme zet van Ouwehand. Of het handig is voor de partij is een tweede, maar ze komt nu zowel zuiver als machtig over: als men haar terug wil moet er over de brug gekomen worden met een nog sterker mandaat zonder de schijn van beschuldiging. Als er daadwerkelijk valide aantijgingen blijken te zijn heeft ze de eer aan zichzelf gehouden.
Met vandaag als dieptepunt: een fucking tijdlijn(!!) over een geëscaleerde voetbalwedstrijd.
Tijdlijn 'gitzwarte' dag: hoe 24 september dieptepunt in Ajax' clubhistorie werd
Man man man. Gitzwarte dag. Ja het was idioot wat daar gebeurde maar deze aandacht is echt disproportioneel.
Toen ik gister wat koppen las dacht ik dat ik iets gemist had, dat er mensen zwaargewond waren geraakt in die rellen oid. Maar het is toch âslechtsâ dat Ajax 0-3 achter stond en de supporters de tent verbouwt hebben?
Waar kan ik me aanmelden voor de herdenkingsdienst? Is giro 555 open voor dit leed? Kracht and wijsheid
Blij dat meer mensen zich hieraan ergeren. Weet iemand of er misschien een soort adblocker bestaat voor sportnieuws? Ik ben echt 0 geĂŻnteresseerd in professionele sport en vind het bij de NOS bijvoorbeeld echt heel storend
Ik gebruik nu trouwens de app Ground News, best een aanrader. Die zet verschillende kranten naast elkaar over hetzelfde onderwerp, en benoemt ook de politieke oriëntatie van die krant.
Ik hoorde dat ze nu in de prognose op 25 zetels staan.
Bekend maar geen politieke ervaring toch? Dan vind ik het geen lage plek
Ik las dat het vooral ex CDA-ers zijn maar ik ken ze behalve Sandra Palmen niet
DPG Media Privacy Gate dit artikel vertelt wat meer over een aantal kandidaten, best interessant
Zeker wel interessant. Ik heb weinig met Omtzigt, maar kan deze manier van lijstsamenstelling wel waarderen. Echt op expertise. Een stuk beter dan andere nieuwe partijen dit hebben gedaan, ik noem maar de BBB dat nu het toevluchtsoord lijkt te worden van partijhoppers van de rechterflank.
Mijn vraag is dan wel of er dan niet een lijst komt met allemaal âOmtzigtsâ en of dat wel lekker werkt. Ik denk dat je ook mensen moet hebben die minder expert zijn, maar meer politicus.
Ik snap dat hij daar niet voor kiest, want hij wil juist breken met een bepaalde cultuur. In mijn ogen heb je juist ook de mensen nodig die kunnen debatteren, verbinden (sorry ) en makkelijk communiceren.
Het gevaar zie ik hier in mensen die dossiervreters zijn en in hun eigen gelijk blijven zitten en niet goed zijn in de samenwerking en het daadwerkelijk besturen. En hoe gaat de samenwerking onderling tussen experts met allemaal hun eigen kijk op de wereld vanuit hun soms misschien beperkte kader.
Dit is mijn favo van Pieters lijst:
tweet is verwijderd