Gelukkig doet Victoria Koblenko live-verslag op haar insta-stories
Bryan was ook te horen in het achtuurjournaal!
Slecht geschreven, zinsbouw
Soort lord of the flies in 2023, ik zie kansen.
Hahahah love it
Deze before en after ook hahaha zo’n treurig geheel nu, letterlijk alsof er een filter af is gevallen
Ik hoop dat ze er een documentaire van maken.
Zo ziet het er toch allemaal een stukje minder insta waardig uit
Kunnen ze eindelijk douchen is het nog niet goed.
Het is weer zover… Hoe moeilijk is het om je normaal te gedragen
Mijn god ‘regel een vluchteling’ ook echt, wat een zieke geesten
Good lord, de aanstaande jurist van het dispuut heeft weer een prachtig exemplaar van een tekst geproduceerd:
“Wij erkennen dat wij over de streep zijn gegaan en betreuren dat dit tot ongemak en teleurstelling zal leiden bij u. We streven naar een positieve en inclusieve omgeving en zijn bezig met concrete plannen om dit aan te pakken.”
Ugh…
Ben benieuwd wie de eerste helicopter gaat bestellen voor een pick-up.
Oke maar iemand moet nu toch die ‘Bryan’ exposen. Er is vast een vrouw die nu weet wie dit is, laten we hem lekker met foto overal vernederen.
Hopelijk fungeert de dikke modder dan als quarantaine
Dit kan ook alleen bestaan omdat inmiddels volwassen ex leden de huidige leden het hand boven het hoofd houden doormiddel van (financiële)steun, juridisch advies, etc.
Ik kan er een scriptie over schrijven maar ik ben het inmiddels zo zat. Ontgroening moet gewoon afgeschaft worden. Als je echt denkt dat dat nodig is om een goede band te krijgen dan ben je gewoon niet helemaal goed. En dat je dat inzicht op je 18e-20e nog niet hebt, ok. Maar dat er oud-leden, gemeenten, universiteiten, etc. zijn die dit nog steeds een goed idee vinden is echt achterlijk. Heb er geen ander woord voor, sorry.
*oh even disclaimer, op mijn 20e had ik dit inzicht zelf dus ook nog niet. Niet echt schouderklopwaardig dus dit bericht. Maar ik probeer mezelf hier inmiddels wel hard voor te maken
hahahahahaha burning man die flash line is opeens wel heel letterlijk haha omg
Denk dat ze dit bedoelen, lekker met je flipflops door de modder
Ik geloof ook niks van die zogenaamde verontwaardiging van bestuurders van die vereniging