Ja, als ze zodra er ophef komt ineens wel over haar “integriteitsschendingen” heen willen stappen ga je je toch afvragen wie hier nou de niet integere is…
Hij was toch de verkering van susan smit
Ja volgens mij nog steeds!
Oooooh ik herkende hem al ergens van maar kon het niet plaatsen! Zo irritant, thanks hiervoor haha
Politie in Rotterdam is echt trash
Ik ben heel benieuwd of er politie app groepjes bestaan waar geen racistische of seksistische berichten worden geplaatst.
goed punt ja
Het wordt ook steeds gekker he. Hoe durven ze ooit die 5 miljard genoemd te hebben?
Holy shit
Ik vind het in dit soort artikelen altijd zo lastig om te zien of gedrag echt niet door de beugel kan of het vooral persoonlijke opstootjes zijn. Bij een Wiersma die vanuit duidelijke machtspositie al zijn personeel en mensen uit het veld uit scheldt is het duidelijk, hier loopt sterke politicus, lastige persoonlijkheid en onuitstaanbaar/grensoverschrijdend zo door elkaar. Waarbij die Kamerleden ook nog eens een hele andere positie ten opzichte van elkaar hebben.
Ja ik kan dit ook heel slecht plaatsen, misschien ben ik ook niet helemaal wakker maar ik snap na het lezen van dit stuk eigenlijk nog steeds niet precies wat die integriteitskwesties nou zijn? En als ik het dan zo lees lijkt een aardig deel me inhoudelijk conflict (zoals dat over meebesturen in de gemeentes) wat me bij een politieke partij nou niet zo gek lijkt?
Ik heb ook het idee dat integriteitsprobleem ook als stok word gebruikt om iemand mee te slaan. Want het lijkt mij meerdere degradaties te hebben. Iemand die permanent de hele afdeling uitscheld en koeioneert, vind ik toch wat anders dan iemand die het niet eens is met de richtlijn van het partijbestuur
Ik hoop van harte dat dit advies opgevolgd wordt en Chemours ook daadwerkelijk gedwongen wordt om de uitstoot veel beter te zuiveren. En dat daar vervolgens goed op gehandhaafd gaat worden. We zijn inmiddels allemaal al vergiftigd maar misschien kan dit gestopt worden!
Ik vrees dat dit helemaal niet kan. Het is advies van externe adviseurs, maar wettelijk gezien zijn provincie en gemeente niet eens in staat om de vergunningen in te trekken of de uitstoot aan banden te leggen. De rechter heeft Chemours al gelijk gegeven. Het probleem zit 'm in de wet- en regelgeving die nu nog uit gaat van dat je eerst moet aantonen dat het slecht is, voor het verboden wordt. Dus je mag uitstoten tot het bewijs er is. Kijk maar naar glyfosaat, zelfde probleem.
Ik zit even naar politiek24 te zappen en Baudet heeft het over 9/11???
Edit: ah hij pakt nog meer complottheorieën erbij
Ik heb zo hard moeten lachen om “volgens mij bent u al vrij ver op weg naar de maan”.
Ugh het is Geert fucking Wilders he. Alsjeblieft
Man heeft gister nog een plan gepresenteerd met de naam “Nederlanders weer op 1” met o.a. het idee moslims preventief op te sluiten.
Ik zit de algemene beschouwingen te kijken (want ziek) en ik verbaas me er steeds weer over hoe slecht ik Hermans vind. En dat was de nr 2 van de VVD. Heel onzeker en makkelijk van haar stuk te brengen.
Ook tekenend wie Rutte al die jaren om zich heen verzameld heeft.
Verder lees ik met mixed feelings de discussie hierboven. Geert Wilders kan goed debatteren en heeft ook (in mijn ogen) soms wel humor, maar het is lastig los te zien van zijn partijstandpunten.