Vind ik ook, las op Twitter iemand die wel terecht zei dat het gevaarlijke aan Baudet is dat hij types als Wilders heel redelijk laat lijken en dat kwam wel naar voren in die over Baudet grap naar de
@SleepingBeauty goed en interessant punt inderdaad. Wilders en zijn standpunten zullen in mijn ogen nooit âredelijkâ zijn. Toch (daarom?) kon ik wel om de grap lachen. Maar misschien zou ik het niet los moeten kunnen koppelen van zijn partijstandpunten?
Haha tuurlijk wel. Zo bijzonder was het nou ook weer niet. Lijkt me doodvermoeiend om altijd alles wat iemand zegt te moeten koppelen aan diens standpunten, maargoed die discussie heb ik hier op dit forum volgens mij al vaker gevoerd .
Zelf vond ik het in ieder geval totaal niet grappig omdat het zo goedkoop scoren is met Baudet en omdat sommige mensen door zoân opmerking kunnen gaan denken âhee zo onredelijk is die Wilders eigenlijk nietâ, wat ook zijn bedoeling is.
Jij doet dat uiteraard niet dus van mij mag jij erom lachen hoor.
Ik denk dat dit bij Vd Plas vooral âdomâ en impulsief is. Dus blaten en niet nadenken.
Voor Omtzigt bewijst dit eens te meer dat je als je een partij bent/wilt worden overal iets van moet vinden en dit ook grondig uit moet zoeken. Nu ligt dat wel in zijn aard, maar in zijn eentje is het teveel. En voor november een gedegen partijprogramma hebben en voldoende goede mensen verzamelen zie ik ook nog niet gebeuren.
Ik snap de hype rondom hem nog steeds niet helemaal. Nou ja ik snap het ergens wel en dat vind ik dan weer zorgwekkend. Dat er een groep ontevreden kiezers is die achter elke nieuwe wind aanwaait en blijkbaar steeds hoopt dat dat de nieuwe Messias is.
Al dat sport nieuws op de voorpagina, nog ergerâŠ
Maar het boeit mensen totaal niet en het voetbal wel
En in Armenië. En in Lybië is ook nog steeds een grote crisis bezig na de overstromingen. Maar miljonairs die tegen een balletje trappen is natuurlijk veel interessanter
Klopt! Maar van de NOS sportredactie verbaast het me niet, dat nieuws was altijd al oververtegenwoordigd.
Die semi-opmerkelijke âlight newsâ berichten vallen me nu ineens op, lijkt een nieuwe strategie.
Zouden ze niet gewoon meten welk nieuws het meeste wordt bekeken en door algoritme die berichten selecteren?
Ja dat doen ze en als je geen persoonlijk nieuwsoverzicht aan zet dan krijg je gewoon het generieke nieuwsoverzicht
Ze testen zelfs welke kop het meest wordt aangeklikt
Eindelijk is het aangetoond!
Benieuwd of ze er ook maar iets aan gaan doen. Bij chemours wordt ook van alles aangetoond en er kan niks gedaan worden
Ik zit me ook echt zo boos te maken om Chemours. Las net ook nog iets wat die CEO heeft gezegd "De zorgen die omwonenden hebben over het risico dat fabriek Chemours vormt voor de regio, zijn veelal gestoeld op âonwaarheden en gebrek aan kennis van de feitenâ. Ondertussen drink ik al 33 jaar dit drinkwater en zwem ik hier in het vervuilde water . Flikker op zeg.
Esther Ouwehand treedt toch tijdelijk terug als lijsttrekker.
Geestig!
Vond het aanvankelijk een bizar besluit maar wellicht is het een strategische zet omdat het oude bestuur geen inzicht wilt geven in de meldingen. Wat denken jullie?
Dit is zeker strategisch. Het hele congres is een grote steun voor Esther gebleken, tot en met de inhoudelijke moties aan toe (96% voor Esther als lijsttrekker, meer professionalisering, meer focus op mensen, etc). Maar het oude bestuur heeft nog steeds de âintegriteitsmeldingenâ in handen en heeft deze ook niet aan het nieuwe bestuur gegeven. Dus hangt dat nog steeds boven haar. Om haar naam te zuiveren is nog niet de positie accepteren van lijsttrekker, en zelfs terugtrekken als fractievoorzitter wel een drukmiddel. Nu moet het oude bestuur over de brug komen, anders verzwakt de partij nog meer.
Ik vind dit een heel slimme zet van Ouwehand. Of het handig is voor de partij is een tweede, maar ze komt nu zowel zuiver als machtig over: als men haar terug wil moet er over de brug gekomen worden met een nog sterker mandaat zonder de schijn van beschuldiging. Als er daadwerkelijk valide aantijgingen blijken te zijn heeft ze de eer aan zichzelf gehouden.
Met vandaag als dieptepunt: een fucking tijdlijn(!!) over een geëscaleerde voetbalwedstrijd.
Tijdlijn 'gitzwarte' dag: hoe 24 september dieptepunt in Ajax' clubhistorie werd
Man man man. Gitzwarte dag. Ja het was idioot wat daar gebeurde maar deze aandacht is echt disproportioneel.