Toen ik gister wat koppen las dacht ik dat ik iets gemist had, dat er mensen zwaargewond waren geraakt in die rellen oid. Maar het is toch ‘slechts’ dat Ajax 0-3 achter stond en de supporters de tent verbouwt hebben?
Waar kan ik me aanmelden voor de herdenkingsdienst? Is giro 555 open voor dit leed? Kracht and wijsheid
Blij dat meer mensen zich hieraan ergeren. Weet iemand of er misschien een soort adblocker bestaat voor sportnieuws? Ik ben echt 0 geïnteresseerd in professionele sport en vind het bij de NOS bijvoorbeeld echt heel storend
Ik gebruik nu trouwens de app Ground News, best een aanrader. Die zet verschillende kranten naast elkaar over hetzelfde onderwerp, en benoemt ook de politieke oriëntatie van die krant.
Ik hoorde dat ze nu in de prognose op 25 zetels staan.
Echt een belediging wel die plek als je misschien wel de meest bekende op de lijst bent
Bekend maar geen politieke ervaring toch? Dan vind ik het geen lage plek
En hoeveel van de 16 mensen daarvoor heeft politieke ervaring?
Ik las dat het vooral ex CDA-ers zijn maar ik ken ze behalve Sandra Palmen niet
DPG Media Privacy Gate dit artikel vertelt wat meer over een aantal kandidaten, best interessant
Zeker wel interessant. Ik heb weinig met Omtzigt, maar kan deze manier van lijstsamenstelling wel waarderen. Echt op expertise. Een stuk beter dan andere nieuwe partijen dit hebben gedaan, ik noem maar de BBB dat nu het toevluchtsoord lijkt te worden van partijhoppers van de rechterflank.
Mijn vraag is dan wel of er dan niet een lijst komt met allemaal ‘Omtzigts’ en of dat wel lekker werkt. Ik denk dat je ook mensen moet hebben die minder expert zijn, maar meer politicus.
Ik snap dat hij daar niet voor kiest, want hij wil juist breken met een bepaalde cultuur. In mijn ogen heb je juist ook de mensen nodig die kunnen debatteren, verbinden (sorry ) en makkelijk communiceren.
Het gevaar zie ik hier in mensen die dossiervreters zijn en in hun eigen gelijk blijven zitten en niet goed zijn in de samenwerking en het daadwerkelijk besturen. En hoe gaat de samenwerking onderling tussen experts met allemaal hun eigen kijk op de wereld vanuit hun soms misschien beperkte kader.
Dit is mijn favo van Pieters lijst:
tweet is verwijderd
Niet door de ophef lees ik, was sowieso al tijdelijk
(Desalniettemin jammer)
Ik snap het ook niet. Hij is nu al voor de derde keer tijdelijk. Blijkbaar is het populair of wordt het als lokker ingezet, blijf het dan nu gewoon verkopen?
Pleonasme
Ik las dat het te maken had met de frituur, dat ze maar een variant tegelijk kunnen aanbieden. Zal wel teveel moeite zijn om alles aan te passen dan.
Bron: 'Normale' McKroket komt terug na tijdelijke actie met vegetarische variant | RTL Nieuws
Ik vind het dus echt onzin dat vegetarisch en vlees niet in dezelfde frituur zou kunnen? Dat begrijp ik er uit. Het is geen allergie? Of speelt er nog een allergenen verschil ofzo?
Ik eet zelf vegetarisch trouwens
Ja en voorgaande jaren hadden ze wel de meatless + vlees tegelijkertijd
Ik denk dat ze miss een goedkopere vega versie hebben willen maken maar dat die niet goed verkoopt.
Ja maar dat is voor jou zo, maar er zijn ook vegetariërs die dat anders zien en het dan als niet meer vegetarisch beschouwen. Vaak genoeg toen ik in de snackbar werkte gevraagd of de vegetarische snacks meegepakken konden worden met de friet want in de rest ging vlees en dat was dan geen allergie of hallal of iets wat daarop lijkt.