Ik vind hier wel wat van. Energiecrisis in het land en de minister van Klimaat en Energie doet niet mee want hij is druk met vliegen van NL, naar Bali en dan naar Pittsburgh.
En ja, Twitter is geen goede nieuwsbron.
Een andere politicus die wilt scoren al helemaal niet
Het klinkt zo echt alsof het een of ander plezierreisje is, maar een dergelijke internationale bijeenkomst over schone energie lijkt me voor een minister van klimaat ook heel erg belangrijk om bij te zijn? Jetten kan er toch ook niks aan doen dat dat dan toevallig op dezelfde dag(en) valt, hij doet gewoon zijn werk.
Ja en laat hem ook alsjeblieft nadenken over lange termijn plannen. Ben een beetje klaar met Omtzigts populisme op Twitter.
Mwah, ik heb de indruk dat er constant super belangrijke conferenties zijn waar ministers een naar toe moeten, om dan toch weer hetzelfde af te spreken zonder ook actie te ondernemen.
Ja dat is politiek.
Ja maar wat vind je dan belangrijker? In je eigen land debatteren waar je misschien 'og punten mee kan scoren of een nutteloos onderonsje?
In je eigen land debatteren?? Hij zou niet eens aan het woord komen bij de APB. Alsjeblieft zeg. Laat je niet zo ophitsen.
Ophitsen? Ok.
Ik had nog de ijdele hoop dat we veel âdigitalerâ zouden blijven na de lockdowns etc. Zoiets kan ook digitaal bijgewoond worden, puur om een statement te maken dat er niet (in mijn ogen) onnodig gevlogen hoeft te worden.
ja maar dan kan je niet
Serieuze vraag hoor, is het geen optie voor Jetten om iemand anders in zijn plaats naar die bijeenkomst te sturen?
Jetten is niet de primaire minister op dat ministerie he.
Vind dit wel goed. Ik vind een giga grote rozige kipfilet op een abri er niet fris uitzien
Undercover bij Ter Apel. Is dit ethisch eigenlijk wel toegestaan? Bijzonder verhaal.
Zijn naam verbaasd me niks
Hij gaat vaker undercover bij bedrijven die in opspraak zijn. Ook bij bijvoorbeeld Gorillaâs en ik meen ook bol.com. Of het ethisch verantwoord is, weet ik niet. Maar in dit geval leek het de enige manier om deuren te openen voor journalisten.
Als hij zich voor zou doen als asielzoeker, zou ik het inderdaad niet ethisch vinden. Maar hij solliciteert met zijn eigen naam op een bestaande vacature. En rapporteert daar vervolgens over. Whatâs wrong with that? Hij komt ook maar op één afdeling, alleen die wachtkamers. Het is niet dat hij de ramptoerist komt uithangen ofzo.