Ja, bizar hè!
Wat vreselijk voor je, heel veel sterkte klotezooi
Ik zat er ook midden in. Had me onder een tafel verstopt omdat we dachten dat mensen gilden omdat de schutter vrij vuur had geopend, maar daar het gillen was van een brand en daarna werden er kennelijk molotov cocktails het onderwijs centrum in werden gegooid. Ik ben gelukkig net op tijd weg gekomen
Omg heel veel sterkte wat een klotedag voor jullie
Dankjewel!
Ze zeggen trouwens op het nieuws en de emc social media dat al het onderwijs is gecancelled. Wat ze dan niet zeggen is dat er morgenmiddag wel gewoon een toets is voor ALLE bachelor en masterstudenten, namelijk de landelijke voortgangstoets. Er is een napraatsessie en daarna kan je gelijk door om 3 uur lang een toets te maken.
Mij ook
He? Die is hier (Groningen) gisteren al gemaakt dus snap niet dat die per se morgen zou moeten.
Veel sterkte, ook @Broodrooster
Ik woon ong 10 min fietsen daarvandaan en werd wakker van de knal. Hoe hard was dat wel niet zo dichtbij voor jou?
Echt verschrikkelijk wat er is gebeurd vanavond.
Sowieso ziek forum
‘You won’t do anything. Ever. Not unless you are pushed to the brink like motoranon, god bless him for making normies pay, even a little bit.
He may be a fag for torturing an animal, but normies should have helped him instead of fucked with him. Now they paid the price! Praise him!’
Gatverdamme
De dader meldt op het incelforum dat hij in 2017 te laat kwam bij een college en weigerde excuses te maken aan de collegegevende arts.
De collegegevende arts heeft dit stuk geschreven, jaren geleden: Arts willen worden is niet genoeg | medischcontact
Noot, dit is niet de arts-docent die vandaag om het leven is gebracht.
De arts die om het leven is gebracht is mijn huisarts. Heel betrokken, geduldig en goed in zijn vak. Ben er echt van slag van…,. Vind het zo verschrikkelijk erg. Kan het gewoon niet geloven. Wat een bizarre kutsituatie!
@Soy.peor ja echt niet normaal wat hij allemaal uitkraamt. Het misplaatste ego spreekt ook boekdelen vind ik.
@Drosera Ja ik vreesde al het ergste toen ik de woorden 4chan en /pol zag. Wat een verschrikkelijke mensen allemaal.
Wat verschrikkelijk, sterkte gewenst.
Volgensmij had GeenStijl het als eerste gedeeld. Geen idee hoe ze erbij komen, maar zij zijn altijd wel vrij snel met dat soort dingen.
Nu ik erover nadenk, sommige delen zijn natuurlijk wel heel herkenbaar en misschien heeft dat wel bijgedragen. Iemand hoeft maar delen van de verhalen die gisteren naar buiten zijn gekomen te herkennen en de 1+1 is zo gedaan.
Als je dit leest en over alle haatdragende teksten op 4Chan heen leest is het wel echt een supertrieste situatie waarin ik me afvraag of die man ook zorg ontving. Maakt hem niet minder dader, maar hij had ze duidelijk niet op een rijtje en mensen wisten dat.
Ik heb toch nog een beetje verder gelezen. Meerdere mensen geven tegengas en zeggen dat hij hulp moet zoeken, maar hij vindt zichzelf nogal slim en zet enorm af tegen ieder mens die zich bemoeide met zijn leven. Ik kan me zo voorstellen dat deze man elke vorm van hulp weigerde. Onderzoek zal het vast uitwijzen. Er werd tijdens de persco naar gevraagd, maar er waren toen nog geen antwoorden.
Ja zal vast een zorgmijder zijn geweest, maar goed, daarvoor hebben we bemoeizorg. Op zich reden genoeg om die te bieden als je dieren mishandelt.
Maar wellicht was die zeker al betrokken maar ook bemoeizorg komt niet zomaar ‘binnen’. Dat is een heel lang proces.
En hoe erg het ook is dat hij dieren mishandelde, dat betekent niet direct dat hij een gevaar was voor zichzelf of andere mensen. Waar sprake van moet zijn bij een gedwongen opname.
Bemoeizorg is niet per definitie een gedwongen opname. En het kan in principe al plaatsvinden als iemand ernstige schulden heeft. Gebeurt in de praktijk misschien niet vaak genoeg, blijkt (waarschijnlijk) ook weer uit deze gevallen. Het is ook lastig, maar het kan dus wel.