Het zijn ook gewoon burgers toch?
Dit. Daarnaast is het ook misselijkmakend om te bedenken hoeveel slachtoffers er gaan vallen bij een retaliatie.
Ja het zijn burgerdoelen. En veel (oudere) vrouwen worden ontvoerd naar Gaza.
Als in? Vind je mijn reactie blase?
ik vraag alleen waarom� hoezo bagatelliseer ik dan?
ik vraag alleen waarom het haar misselijk maakt omdat ik benieuwd was hoe ze het bedoelde. ik snap echt niet waarom jullie vanalles daarvan maken lol
Omdat het nogal vanzelfsprekend is toch?
Tenzij je nog niets gelezen had ofzo.
Kan het ook niet zijn dat ook al zit je in een monogame relatie je elkaar alsnog kan herbesmetten? Mannen worden voor zover ik weet niet getest op hpv. Dan kan het toch zijn dat als jouw lichaam hpv niet goed kan opruimen je partner je gewoon opnieuw besmet? Vanuit die redenering kan het wel de moeite waard om ook die prik te nemen.
@Okapi Volgens mij waren dat geen praatjes destijds over dat het hpv vaccin minder goed zou werken als je al seksueel actief was geweest. Ik weet dat vriendinnen van mij er destijds ook over twijfelden of ze het vaccin nog wel moesten nemen om die reden. Denk dat dat toen echt de gedachtegang was in de wetenschap. Inmiddels is dat niet meer zo. Het Erasmus MC doet een studie naar of het zin heeft om vrouwen bij wie al onrustige cellen zijn weggehaald bij de baarmoeder alsnog te vaccineren tegen hpv. https://www.erasmusmc.nl/en/research/projects/vaccin-study#caca4ce2-3fa9-47d6-b1f8-1497d1bb2f0d
nou nee want word je misselijk van wat er gebeurt, burgerdoden, van de beelden, het was gewoon een vraag. zo diep was het niet hoor.
Je vraag is waarom iemand misselijk wordt van een terroristische aanslag? Dat is toch een aparte vraag?
Waar was je dan echt benieuwd naar als je het niet bedoelde om het te downplayen?
ik zie hier een post en vraag me af âhoe bedoel je datâ en typ dat. dat is alles bij elkaar 3 seconden tijd he geen heel onderzoek van 3 uur. ik ben ook ziek dus mijn hersenen werken maar half haha.
en downplayen zeker niet maar ik vind het wel jammer dat dit wereldwijd wordt opgepakt als terreur en de acties van israel en de dagelijkse burgerdoden in palestina, bombardementen in libanon etc allemaal niet. het is altijd âtwee kantenâ maar het ene land heeft nucleaire wapens en het andere niets. dus ik heb wel een beetje het gevoel van âhet is nu 1 keer andersomâ dus dat raakt mij persoonlijk eerlijk gezegd wel minder dan wanneer het keer op keer gebeurt.
maarja burgerdoden zijn sowieso nooit iets om te vieren uiteraard, dus hoewel ik het goed vind dat palestina gebied herovert ben ik hier ook niet blij mee. maar ik vroeg me gewoon af hoe ze het bedoelde in de paar seconden waarin ik die post las.
dan moet je beter lezen want ik zeg niet dat het niet erg is, ik zeg dat ik het jammer vind dat het andersom keer 10 gebeurt en dat minder wordt gecoverd
Hamas =/= Palestina
En gebieden heroveren is geen sprake van, het is niet of ze de capaciteit hebben om daadwerkelijk controle over die gebieden uit te oefenen.
Maar ik dacht al dat dit je inborst was en zoals @grace snap ik heus wel waarom mensen zich gefrustreerd voelen maar het is echt nooit een good look om blasé te doen over burgerdoden.
Inmiddels ook al 160 Palestijnse burgerdoden, waarvan Hamas ook wel wist dat die zouden vallen door hun acties vandaag. Dubbel triest.
ja snap ik maar ik vind dus niet dat ik dat doe. ik vind het gewoon jammer om te zien dat dit (overal) zo belicht wordt en terreur vanuit israel niet, want in de media enz wordt israel vaak neergezet als het slachtoffer in de hele situatie. maar burgerdoden = altijd slecht en inmiddels heb ik die beelden ook gezien en ik snap dat iemand daar misselijk van wordt
@Zemraluani mijn reply werkte niet
Maar dan lees je wel echt heel beperkt nieuws over dit onderwerp. Er is heel veel kritiek, zelfs binnen Israël, op de huidige en afgelopen regeringen.
Als we een definitie moeten creëeren voor de grootste haat ter wereld zou het de namen van deze landen zijn, jegens elkaar.
De haat is en zal altijd blijven. De issues zullen altijd doorgaan. Alle andere landen zullen altijd op afstand blijven, er zal altijd vanuit diverse belangen omgekeken of gesteund worden.
1 ding is zeker, er zijn alleen maar verliezers; de burgers en nooit maar dan ook nooit van 1 kant.
Terwijl de mannen in pak denken te winnen, voedt hun ego lekker.
Afschuwelijk.
Ah toch wel. Ik baal van mijn puberzelf die toen heel makkelijk dacht ik heb seks gehad laat maar zitten. Was ook niet echt een onderwerp om rustig te bespreken met je ouders. had âm nu erg graag gehad helaas. Misschien toch tegen betaling overwegen.
Ik kreeg al een knoop in mijn maag toen ik Ankie Rechess zag. Echt een vreselijk verleden heeft zij met haar man en wat er in MĂŒnchen is gebeurd, maakt het lastig onpartijdig te blijven. Dus beter niet op tv svp.
Haar man was AndrĂ© Spitzer. Worstelcoach van het nationale team van IsraĂ«l en omgebracht tijdens de Spelen in MĂŒnchen.