Nieuws, actualiteit en politiek #4

Die man heeft wel een mega saaie kop. Echt zo’n 13 in een dozijn hoofd waar er in elke stad meerdere van rondlopen. Las net op de nos hij zijn hoofd ook nog kaal zou hebben geschoren dus er inmiddels anders uit zag. Dus begrijp wel dat hij dan bij gewone mensen niet opgevallen is. Dat de opsporingsdiensten hem niet eerder hebben ontdekt, vind ik wel bijzonder. Best een eng idee dat er mensen naast hem in de trein hebben kunnen zitten enzo

3 likes

En dat hij blijkbaar sexdates had 🫠 echt wtf

1 like

Ook sinds het opsporingsbericht?

2 likes

Afschuwelijk.

4 likes

ik zie ook elke x screenshots voorbij komen van een meisje uit het vk waarvan de familie in palestina woont. haar nichtje was eerst overleden en toen al haar broertjes en zusjes (4 totaal) en ze deelt dan de laatste gesprekken met haar zusje. alleen haar ouders leven nu nog. echt hartverscheurend

4 likes

Ik kwam hier om het nieuwsartikel te plaatsen maar wilde er juist bij zeggen dat ik dit echt niet vind kunnen. Vind je dit echt grappig?

10 likes

Jammer dat hij hierdoor weer even “relevant” wordt

7 likes

lol ik dacht eigenlijk al ‘jullie gaan me cancelen’ maar ja een fervent vrouwenhater en facist die een klap krijgt kan ik zeker om lachen ja

10 likes

Oh dit vind ik ook wel heftig hoor. Door hoe jij erop reageert dacht ik nah klein bitchclapje ofzo maar hij wordt gewoon keihard geslagen met een voorwerp :fearful:

5 likes

oh ik zag geen voorwerp tbh maar ik verwijder het wel voor een hele discussie ontstaat :crazy_face:

1 like

Ja inderdaad, het gaat hier gewoon om iemand die oorlogsmisdadigers verheerlijkt en voortdurend kwaadaardige dingen zegt en doet. Daar kan ik geen medelijden mee hebben

7 likes

Ik vind het niet kunnen en vind het niet grappig, maar heb ook geen medelijden.

Dat is toch wel anders dan het grappig vinden vind ik.

5 likes

Een opvouwbare paraplu blijkbaar volgens de NOS

Ach, ik vind het best grappig als slechte mensen iets vervelends meemaken. Ik vind het absoluut niet kunnen om politici aan te vallen of te bedreigen, maar voor extreem schadelijke figuren zoals Baudet maak ik graag een uitzondering. Die klap verbleekt bij wat hij allemaal aanricht :woman_shrugging:

9 likes

Ja dit dacht ik ook meteen… Zo een kleine maand voor de verkiezingen.

3 likes

Nee joh hij gaat dit vast gebruiken om meer aan te richten. Maar hopelijk voelen talkshows zich niet geroepen om hem z’n zegje te laten doen door dit.

8 likes

Oh ik schreef die zin meer om aan te geven hoe het op mij overkomt (dat ik daardoor de klap niet afkeur zoals ik dat in het geval van andere politici wel zou doen).

Maar hij zal dit waarschijnlijk inderdaad gaan gebruiken om zielig te doen :rage: Ik hoop heel erg dat het positieve effect voor hem zo klein mogelijk blijft!

4 likes

Ik zie nu ook deze foto erbij. Het ziet er echt absurd uit.

8 likes

Sorry hoor maar dit is geweldpleging, dat kan echt niet. Ik vind je uitspraak best schokkend

3 likes

misschien niet zo tactvol maar kom op, het is geen koevoet, baksteen of iets wat daadwerkelijk (grote) schade had kunnen veroorzaken

zijn partij is ook niet bepaald vies van oproepen tot geweld

14 likes