Ja dat zei ze gister op tiktok ook!
Ik hoorde de theorie dat VVD en NSC mogelijk nu moeilijk doen om hun anti-samenwerken-met-PVV leden te paaien, en daarna dan toch âverantwoordelijkheid gaan nemenâ.
Lilian Marijnissen stapt op: Lilian Marijnissen stapt op als fractievoorzitter van SP
Was te verwachten en werd denk ik ook wel tijd gelet op de resultaten sinds zij de partij leidt
Wilde het ook komen posten. Ben erg benieuwd naar het nieuwe gezicht, lijkt me een goede zet.
Wel jammer dat het, ook in het artikel hierboven, altijd over haar vader en jeugd gaat. Dat neemt het grootste deel van het artikel in beslag en ze is zoveel meer dan dat. Ondanks keer op keer verliezen heeft ze veel mooie dingen gedaan.
Ja, ik snap dat ze opstapt maar vind het ergens ook weer jammer.
Ja klopt.
Wat vind je mooie resultaten wat zij heeft bereikt?
Oh haha nee geen resultaten maar meer haar activistische inslag en mooie acties voor âhet volkâ moet eerlijk zeggen dat ik de meeste politici niet genoeg volg om het met zekerheid te zeggen maar ik denk wel dat zij zich daarin onderscheidde.
Oh, maar dat vind ik sowieso goed van SP. Als hier in de buurt wat fout gaat staan zij altijd als eerste handtekeningen in te zamelen.
Mja, maar laten we eerlijk zijn. Ze is vooral lijsttrekker geworden OMDAT ze de dochter is van. En ze is dat ook om die reden langer gebleven dan ieder ander met dit soort resultaten.
Wie kijkt het debat?
is dit yung jan marijnissen??
wat een look
Ik heb net een stukje gezien maar moet nu in overleg. Misschien maar beter ook, niet best voor mijn bloeddruk.
Can relate.
Jetten is sterk
Haha Omtzigt zei zoiets als dat er maar 1 in de Kamer is veroordeeld voor discriminatie en dat dat Rutte is en niet Wilders. Denk dat ze echt vriendjes zijn inmiddels
Ik blijf me erover verbazen hoe mensen hem zoân âoprechteâ man vinden
Ik vind de VVD toch ongelofelijk, ze willen de spreidingswet terugdraaien. Het ligt al bij de eerste kamer. De spreidingswet is een idee van de VVD-er die ze nu voor de bus gooien. Die oogrollen die Yesilgoz steeds maakt. ik kan echt niet tegen de arrogantie van die vrouw. Wat een politiek spel.
Bedoel je Lilâ Jan Marijnissen? badum tss
Die air die ze ook over zich heen heeft als ze daar staat te praten. Alsof zij de alwetende is die overal recht op heeft.