Oh haha nee geen resultaten maar meer haar activistische inslag en mooie acties voor ‘het volk’ moet eerlijk zeggen dat ik de meeste politici niet genoeg volg om het met zekerheid te zeggen maar ik denk wel dat zij zich daarin onderscheidde.
Oh, maar dat vind ik sowieso goed van SP. Als hier in de buurt wat fout gaat staan zij altijd als eerste handtekeningen in te zamelen.
Mja, maar laten we eerlijk zijn. Ze is vooral lijsttrekker geworden OMDAT ze de dochter is van. En ze is dat ook om die reden langer gebleven dan ieder ander met dit soort resultaten.
Wie kijkt het debat?
is dit yung jan marijnissen??
wat een look
Ik heb net een stukje gezien maar moet nu in overleg. Misschien maar beter ook, niet best voor mijn bloeddruk.
Can relate.
Jetten is sterk
Haha Omtzigt zei zoiets als dat er maar 1 in de Kamer is veroordeeld voor discriminatie en dat dat Rutte is en niet Wilders. Denk dat ze echt vriendjes zijn inmiddels
Ik blijf me erover verbazen hoe mensen hem zo’n “oprechte” man vinden
Ik vind de VVD toch ongelofelijk, ze willen de spreidingswet terugdraaien. Het ligt al bij de eerste kamer. De spreidingswet is een idee van de VVD-er die ze nu voor de bus gooien. Die oogrollen die Yesilgoz steeds maakt. ik kan echt niet tegen de arrogantie van die vrouw. Wat een politiek spel.
Bedoel je Lil’ Jan Marijnissen? badum tss
Die air die ze ook over zich heen heeft als ze daar staat te praten. Alsof zij de alwetende is die overal recht op heeft.
Volgens mij wint men nooit een discussie van haar
Vorige week stonden vvd bbb en nsc er nog anders in…
ik denk dat zij dat ook denkt ja
ugh ook nog eens bosma als kamervoorzitter
edit: ik snap trouwens die kamerleden die een ongeldige stem uitbrengen of stemmen op iemand die niet verkiesbaar is echt niet
Pvv overkill
Vind wel dat de linkse groep heel erg zuur kijkt hoor. Beetje slechte verliezers