je kan trouwens op het facebook account van anja, nu beheert door haar zus, veel oude screenshots van gesprekken tussen chantal en anja lezen
echt extreem manipulatief, ben er nu ook helemaal van overtuigd dat de volledige schuld bij de belgen ligt
je kan trouwens op het facebook account van anja, nu beheert door haar zus, veel oude screenshots van gesprekken tussen chantal en anja lezen
echt extreem manipulatief, ben er nu ook helemaal van overtuigd dat de volledige schuld bij de belgen ligt
Ik heb geen Facebook meer dus kan dat niet lezen denk ik, helaas.
Maar toen ze zo vaag deden over āoh is dat huis nu van onsā en een maand later die factuur stuurden wist je wel genoeg.
ik kan dat facebookaccount niet vinden momenteel al lijkt het me wel duidelijk wat er gebeurd is in combinatie met hoe de journalist dat gesprek met de Belgen beschrijft. Aan de andere kant erger ik me gigantisch hard aan hoe de familie Anja probeert te beschrijven in heel stereotype patronen qua autisme, zonder diagnose notabene. Ik snap ook niet echt het idee erachter dat ze het huis op haar naam alleen hadden gezet. Dan is het toch logischer om het ook op naam van de andere zus te zetten van wie ze uiteindelijk toch vanuit gaan dat deze de toezichter op Anja zou worden?
Ja inderdaad! En hoe die breuklijnen dwars door huizen gaan en sommige delen van de stad volledig verplaatst zijn. @ingib.thor deelt op instagram fotoās en dronebeelden, hij komt zelf uit GrindavĆk
Waarom staat er op elke kant van de dozen in het Engels āmedical suppliesā? Heel geloofwaardig.
De aanvallen zijn duidelijk niet proportioneel en dat weet ook de NLse ambassade, dit moet de regering echt veroordelen.
dat laatste komt toch door een gebroken hetewaterleiding?
Ik kan geen goed nieuws artikel vinden, maar de israeli ādefenseā force claimt dat ze in een kinder ziekenhuis een terroristen rooster hebben gevonden, waar elke terrorist zān naam bij een shift heeft staan ⦠terwijl het gewoon een kalender is met de namen van de weekdagen.
Hoe de f nemen deze mensen zichzelf serieus En het erge is dat ze dit soort shit uit kunnen halen.
Edit: dit insta filmpje vat het wel goed samen: āsubhi ŲµŲØŲŁā on Instagram: "šØSHAREšØ Keep exposing. #istandwithpalestine #gaza #palestine"
Las vanmorgen dat ze toch denken dat het niet tot een uitbarsting gaat komen omdat de magma niet genoeg kracht heeft (gunnargunnar op insta, IJslandse fotograaf zei dat).
Ik volg het ook, vind het fascinerend die beelden. Ik vertelde gisteren mijn collegaās erover maar niemand wist het? Ik was echt verbaasd.
Ja ik zie op tiktok veel filmpjes ook van bewoners langskomen nu. Echt heel interessant om te zien allemaal.
Lijkt me ook wel lastig als je als ambtenaar bij Buitenlandse Zaken met dit onderwerp te maken hebt.
Vrij duidelijk dat wat de staat Israƫl (en Hamas) doet internationaal rechtelijk niet door de beugel kan. Maar dat de politieke en ambtelijke top zo in de weerstand zit door de geopolitieke belangen.
Ik vind het wel knap dat een deel het er niet bij laat zitten en die eerdere brieven naar de ministers hebben gestuurd. Dat is ook juist wat je als ambtenaar (die het algemeen belang zou moeten dienen en niet een politiek belang) zou moeten doen, maar kan me voorstellen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.
Gestoorde Israƫl tweet van de dag:
Denk al de hele dag aan de groep mensen die post mortem het sperma uit een lijk haalden.
Het filmpje is echt de kers op de taart
Dat filmpje is echt een grote wtf.
Ik vind het hele gegeven van post mortem iemands zaad veiligstellen 8 bruggen te ver gaan.
Dit is een grap toch? Zeg me dat dit een fake-account is
Inderdaad. Dat zaad zou het laatste zijn waar ik aan zou denken als me werd verteld dat mijn man is vermoord tijdens een terroristische aanslag en ik ben weduwe met mijn newborn.
Echt deze manier van denken staat zo ver van me af, dat ik er niet bij kan dat iemand van het campagneteam van de IsraĆ«lische overheid denkt āhee dat is een interessante case, dat zorgt vast voor veel herkenbaarheid bij de vrouwen van IsraĆ«l, laten we een propagandafilmpje maken.ā
Nee is echt!
Net als de glanzende Mein Kampf die ze in een kinderwoonkamer (??) hebben gevonden met daarin aantekeningen van het kind.
Of de āPalestijnseā zuster die huilend vertelde dat Hamas in het ziekenhuis zat en iedereen met typisch IsraĆ«lisch accent vertelde dat ze moeten RRRRRRRRRGUNN FOR THEIR LIVES (israeli kunnen net als Fransen niet normaal een R uitspreken)
Nou de VN wordt eindelijk wakker, zeg maar gerust genocide.
Ja Israel is overduidelijk met een nieuwe PR bezig omdat iedereen nu wel in lijkt te zien dat het een barbaarse staat is. Maar gelukkig lijkt niemand er echt in te trappen.
Vind juist dat die term alle kracht verliest als elke keer als er oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid gepleegd worden mensen direct genocide schreeuwen. Genocide is iets dat bewezen moet kunnen worden.
Vandaar dat ze voorzichtig zijn met de terminologie.