Als het niet zo tragisch was zou het hilarisch zijn. Het lijkt af en toe wel satire, dat Twitter account?
Maar door wie moet het bewezen worden? Welke objectieve groep bestaat er om het te onderzoeken.
Ik heb wel al eerder gehoord dat het âtraditieâ is dat de IsraĂ«lische overheid sperma onttrekt van hun gesneuvelden. Het zou een hele eer zijn om dan toch nog hun kind te dragen etc. Beetje zoals je in Amerika super veel respect voor veteranen moet hebben maar ze vaak in armoede geduwd worden.
Ben je niet bekend met het genocideverdrag?
Bijv ICC
sommige mensen zouden wat sneller wikipedia moeten openen
Ik bedoel het cynisch ik geloof dat zelfs het Strafhof niet objectief is over Israel en ik bang ben dat dit nooit als een genocide zal worden geduid. Ik vind het ook een beetje naief van sommigen hier dat er gedacht wordt dat ââonderzoekenââ en ââbewijzenââ objectief zijn. Zoals het ââbewijsââ dat Hamas een ziekenhuis in Gaza had gebombardeerd. Het is overduidelijk dat Israel de controle kwijt is en de steun verliezen van de mensen wereldwijd.
Dat je Israël niet vertrouwt betekent niet dat je concreet bewijs voor een genocide hebt.
Genocide is geen gevoel van dit gaat veel te ver!!!
Stelselmatig uitroeien van een etnische groep
Genocide is gewoon een juridische term en als je geen expert bent met gedegen kennis van internationaal recht is het niet jouw mening die bepaalt of het erg genoeg is of niet om zo te heten.
Ach kom op, heb je de beelden niet gezien op het nieuws van al die duizenden moorden op mensen? Geen concreet bewijs voor een genocide, wat voor bewijs heb je nog meer nodig? Jij zit overduidelijk in je ontkenningsfase maar open je ogen voor de genocide die nu gaande is.
Omg jij bent zo fucking dom I canât
Woorden betekenen iets. Genocide is geen mening.
Hoe denk je dat jouw onderbuik en wat jij ziet op social media pages definitief bewijs van genocide is? Hoe denk je dat het jaren kan duren om zelfs in gevallen als Rwanda vast te stellen dat het om genocide gaat ipv bijvoorbeeld misdaden tegen de menselijkheid.
Ik dacht ook echt niet dat ik op dit forum kon bepalen dat het een genocide is en dat dat zou worden overgenomen door internationale landen. Ik geloof dat dit de tweede Holocaust is, waar mensen over tientallen jaren zich zullen afvragen hoe heeft dit kunnen gebeuren? Maar het gebeurt en toch zijn er blijkbaar mensen die ondanks al het bewijs wat er is van de moorden toch kunnen ontkennen dat dit een genocide is.
Als je begint te schelden met dom dan zegt dat iets over je eigen onzekerheid, sneu dat je zo denigrerend doet, echt sneu dat je dit blijkbaar nodig vindt. En het is niet alleen op social media maar ook via kranten en internationaal nieuws.
Wat betekent dit ĂŒberhaupt? Zijn gewone landen niet internationaal?
Ik scheld niet, ik stel iets vast.
Ik word van jouw posts anders ook wel moe. Wieeeee hoor je hier ooit zeggen dat het niet erg genoeg is of ĂŒberhaupt iets âontkennenâ alsjeblieft zeg lees het topic nog maar eens. Dat jij een soort van monopolie pretendeert te hebben op âhet echt verschrikkelijk vinden wat er allemaal gebeurtâ maakt jou geen verlichte expert die dapper âcalled it!â genocide aan de kaak durft te stellen tegenover alle anderen met oogkleppen op.
Jouw posts hierover de hele tijd zijn evenmin helpend. Doneer aan hulporganisaties, teken petities en blijf vooral geĂŻnteresseerd maar hou alsjeblieft op met doen alsof jij als enige hier doorhebt wat er gaande is.
Dus jij kunt vaststellen via een forum dat iemand die je niet kent dom is? Ik hoop dat je in het echte leven niet zo denigrerend naar je medemens bent. En geloof mij maar ik ben echt niet dom, ik heb alleen niet de behoefte, zoals jij, om anderen dom te noemen om mijzelf slimmer te voelen.
Omdat je totaal incapabel bent om je emoties opzij te zetten, logisch te redeneren en je nu conclusies blijft trekken ondanks dat zelfs experts dat op dit moment niet kunnen.
Ik weet dat ik dom ben, jij denkt dat jij iets vast kan stellen wat experts niet kunnen.
Ach kom op, heb je de beelden niet gezien op het nieuws van al die duizenden moorden op mensen? Geen concreet bewijs voor een genocide, wat voor bewijs heb je nog meer nodig?