Wauw wat een beerput
Maar het grootste slachtoffer is Tom Egberts
Groetjes,
Janke
Ik doelde hoofdzakelijk op ongewenste seksuele communicatie en ongewenste seksuele-fysieke zaken/handelingen - die worden inderdaad in het rapport benoemd. Het zijn alleen hier geen individuele zaken, of wel? Moet het nog beter lezen. Maar meer een opsomming van wat men heeft ingediend bij de commissie.
Ja, naast DWDD wordt er niemand specifiek benoemd.
Ah ja, nou ik denk dat de specifieke beerputten die ik ken hier ook wel bij zitten.
Kan je deze beerputten in de vorm van emojis weergeven?
Ah jammer van Jan Slagter
Die is grijs.
Tom Egbers? Die is wel een soort van geel
wat een mega bizar verhaal
In zijn stoel vastgebonden met tiewraps
ik vind dit zo heerlijk ironisch
Interessant verhaal!
Echt bizar! Heb je op Netflix eens Web of Make Believe: Death, Lies, and the Internet gekeken? Eerste aflevering gaat over zulke SWAT telefoontjes in gamer communities, maar volgens mij van een ander persoon.
Als Extinction Rebellion de snelweg bezet schreeuwt men moord en brand. En deze mensen blokkeren ook zomaar wegen en zetten dingen in brand.
Kan nu wel begrijpen waarom de ME erbij betrokken was om mensen tegen te houden. Wie weet wilden ze bewijs weghalen en er moeten toch mensen zijn geweest die dit wisten die daar stonden te wachten. Ook nog gevaarlijker dan we wisten als daar allerlei vatten met gevaarlijke stoffen stonden.
Verschrikkelijk… las een paar dagen terug het interview met de huurder van de loods. Snap niet dat hij zo’n uitgebreid interview heeft gehad met de media, alsof hij dacht dat het niet uit zou komen?