Ik heb net een stukje gezien maar moet nu in overleg. Misschien maar beter ook, niet best voor mijn bloeddruk.
Can relate.
Jetten is sterk
Haha Omtzigt zei zoiets als dat er maar 1 in de Kamer is veroordeeld voor discriminatie en dat dat Rutte is en niet Wilders. Denk dat ze echt vriendjes zijn inmiddels
Ik blijf me erover verbazen hoe mensen hem zoān āoprechteā man vinden
Ik vind de VVD toch ongelofelijk, ze willen de spreidingswet terugdraaien. Het ligt al bij de eerste kamer. De spreidingswet is een idee van de VVD-er die ze nu voor de bus gooien. Die oogrollen die Yesilgoz steeds maakt. ik kan echt niet tegen de arrogantie van die vrouw. Wat een politiek spel.
Bedoel je Lilā Jan Marijnissen? badum tss
Die air die ze ook over zich heen heeft als ze daar staat te praten. Alsof zij de alwetende is die overal recht op heeft.
Volgens mij wint men nooit een discussie van haar
Vorige week stonden vvd bbb en nsc er nog anders inā¦
ik denk dat zij dat ook denkt ja
ugh ook nog eens bosma als kamervoorzitter
edit: ik snap trouwens die kamerleden die een ongeldige stem uitbrengen of stemmen op iemand die niet verkiesbaar is echt niet
Pvv overkill
Vind wel dat de linkse groep heel erg zuur kijkt hoor. Beetje slechte verliezers
Nou ja, wat een onzin. Ik ben ook teleurgesteld dat Bosma heeft gewonnen. Dat is geen slecht verliezer, eerder een geval van betere smaak.
Eerst loopt de PVV te zeuren dat de voorzitter uit de oppositie moet komen maar nu opeens ānee, we zitten nog niet in het kabinet dus dan kan het.ā
Ik wil echt graag begrip hebben voor mensen die op de PVV hebben gestemd maar als ik soms hoor wat die lui allemaal hebben uitgekraamt, dat gaat echt veel en veel te ver.
Ik wil dat eigenlijk echt precies niet.
FUCK EM ALL
Jaa sorry maar verliezen van de pvv kan je denk ik vergelijken met dat je irritante broertje iets stoms doet. En dat jij hem dan de les wilt leren maar dat hij gaat klikken. En je moeder kiest dan voor hem
Ugh ja ik heb eigenlijk precies nul begrip voor iemand die op de pvv heeft gestemd en vind Martin Bosma echt een aanfluiting.
Ik mis de tijd toen iedereen tenminste nog verontwaardigd was over Janmaat en niemand het in zān hoofd haalde om daar mee te regeren.
Lachen, gieren, brullen dat uitgerekend jij dit zegt.
De nieuwe Kamervoorzitter staat bekend om antisemitisme, islamofobie, racisme en het verspreiden van omvolkingstheorieeen in een kamer waar hatespeech, nepnieuws en misinformatie toeneemt en de vorige voorzitter daar al amper tegen kon optreden. Dat alles in een tijd waarin radicaal rechts gezellie aan het overleggen is over de grondwet, maar links kijkt zuur en is een slechte verliezer.
Edit: en tuurlijk neemt hij zich nu voor neutraal te zijn, maar over een tijdje zitten we te luisteren naar een debat over de rechten of vrijheden van een van de vele groepen die deze man in en in haat en dan zullen we zien waar hij de lijn trekt. Wees niet verbaasd als er geen grens blijkt te zijn.