Vreemd verhaal
Vind die plaatselijke verboden wel echt onzin.
Ja die hebben zich inmiddels wel niet effectief bewezen. Is gewoon niet op te handhaven.
Ik had het idee dat de reputatie van israel sowieso al niet heel goed meer was, maar dat zal mijn bubbel wel zijn.
Goed dat dit gebeurd maar ik heb niet echt hoop dat er iets uit gaat komen. En ik lees ook dat israel zich morgen gaat verdedigen, maar ik dacht dat ze het Internationaal Strafhof niet erkennen?
Dit interview was heel erg slecht voor mijn bloeddruk.
Thierry wordt gewoon verkeerd begrepen en feminisme heeft vrouwen depressief gemaakt.
Ook lekker makkelijk dat ze zich niet verdiept in ānegatieve roddelsā over haar grote held.
Ik vind het wel interessant dat ze het heeft over haar studie social work en dat mensen vinden dat je dit niet kan studeren als je op FVD of PVV stemt. Ik zou het ook niet chill vinden als ik een sociaal werker krijg toegewezen die lid is van het FVD vrouwenleger. Maarja dat geldt voor heel veel beroepen.
Ik trommelde mijn vader op, een trouwe FvD-stemmer
Dat verklaart het misschien. Ik heb ook een hoop vriendinnen die de stem van hun ouders hebben overgenomen maar daar nog op latere leeftijd vanaf zijn gestapt. Als je Social Work studeert kom je daar misschien zelf ook nog achter
Ken eigenlijk vanuit mijn studie/opleiding weinig mensen die rechts stemmen (of daar voor uit komen).
Het Gerechtshof en Strafhof zijn niet hetzelfde, Israƫl heeft zelfs een afgevaardigde rechter in het gerechtshof.
Wat zou je er van vinden als een cliƫnt je niet wilt omdat jij op Groenlinks stemt dan?
Ik vind GL echt iets heeeeeel anders dan FVD hoor :ā) ik zou ook geen problemen hebben met een hulpverlener die vvd stemt, ook al stem ik zelf heel anders, maar dat is in principe een normale partij. Fvd niet
Ik zeg niet dat mijn gedachtegang goed is hoor want het is gewoon een vooroordeel. Ik zal in het verleden vast wel eens geholpen zijn door iemand die extreem rechtst stemt en diegene zal zijn werk vast prima doen.
Het zou me verder vrij weinig doen als iemand niet met mij wil werken vanwege mijn politieke voorkeur want waarschijnlijk zou het dan geen constructieve samenwerking worden.
Ik zie echt niet hoe dit überhaupt tot sprake zou komen bij je hulpverlening dus ik vind gewoon een rare kronkel om als voorbeeld te nemen. Ik vind ook niet dat je kan zeggen dat iemand uit x groep van werk niet bij een partij zou mogen kunnen aanleunen om iets wat uiteindelijk toch een eigen keuze is wat vooral op hogere politieke niveaus relevant is, ik zie ook gewoon niet in welke situatie deze politieke voorkeur ooit relevant kan zijn langs beide kanten.
Zoals ik deze gedachtegang interpreteer zou een gelovige verpleger ook mogen weigeren mij te verzorgen omdat ik deel ben van de queer gemeenschap en dat is ook niet correct.
Je snapt vooral de afhankelijkheid niet volgens mij. Als cliƫnt een zorgverlener krijgen die jou niet afwijst is iets heel anders dan een zorgverlener die bepaalde cliƫnten niet behandelt.
Ik kom veel in het sociaal werk en heb daar ook banden met jongvolwassenen en jongeren en stemgedrag is echt niet zoān onbesproken iets. Wat je denkt en gelooft als professional komt ib bepaalde delen van het sociaal werk ter sprake. Mij is na de verkiezingen bijvoorbeeld best expliciet gevraagd wat ik gestemd heb.
Het grote verschil is: een client mag best vinden dat jij geen groenlinks mag stemmen, maar de client is hier niet de persoon met de machtspositie. Die de deur naar verdere ondersteuning en zorg is. Die de schijn van discriminatie zou moeten vermijden. Als hulpverlener (openlijk) een partij die mensen als minderwaardig ziet en daar actief wat aan wilt doen aanhangen is gewoon raar. Zeker in het sociaal werk waar het grondbeginsel van je beroepsuitvoering het bevorderen en waarborgen van sociale rechtvaardigheid is. De beroepscode stelt expliciet dat je diversiteit erkent en waardeert en opstaat tegen onrecht, ongelijkheid en discriminatie. Als een student in mijn klas openlijk fvd gedachtegoed zou aanhangen zou dat zeker een punt van aandacht zijn, want het gaat moeilijk samen met beroepsuitoefening volgens wat binnen het beroep als kwalitatief goed werk wordt gezien. De sociaal werker is daarin echt een andere professional dan de huisarts, psycholoog of een ander hulpverlenend beroep.
Fvd girl army doet mij echt denken aan de powerpuff girls
Moet denken aan de serie āeigen volk eerstā op npo. Aanrader om te kijken. Gaat ook over extreemrechts, waaronder een zomerkamp waar FvD jongeren naartoe gaan etc. Echt bizar: JFVD Zomerkamp 2023 | JFVD
Thierry komt ook voorbij bij een strandfeest ergens in NL (even opgezocht: 26-6 in Scheveningen). Hij zegt dan ook dingen als āfvdāers hebben de meeste seksā etc. Echt zoān raar figuur. En de leiding van de FvD jongeren is een jonge vrouw⦠hoe dan.
Dit doet me ook denken aan de serie Meiden van traditie op npo, over de tradwives trend in NL: https://youtu.be/2CmX6U5C4r0?si=1h6Farz7NMUBIqzV. Heel interessant om te zien, volgens mij zei een van de vrouwen die wordt gevolgd ook dat de traditionele rolverdeling tussen mannen en vrouwen haar heel veel rust geeft.
Die rust snap ik op zich wel (tot je relatie over is en jij met lege handen staat lol). Maar het leven is denk ik wel overzichtelijker als 1 persoon werkt en daarnaast niks hoeft te doen en de andere persoon het huishouden runt en daarnaast niet ook nog een baan heeft. Als je alle taken (werk/huishouden/zorg voor evt kinderen) 50/50 verdeelt is dat wel meer multitasken en tijd/aandacht verdelen.
Ja helemaal mee eens, verklaart ook wel de aantrekkingskracht van dit gedachtegoed. Vind het juist daarom ook leuk om te kijken. Je wil als vrouw onafhankelijk zijn maar het systeem is er totaal niet op ingericht en het is ergens āfijnā om dan maar toe te geven aan het systeem. Kan me totaal niet vinden in hun manier van denken maar vind het wel interessant!
Ik dacht ff dat dit die chick van tv was. Die de jongerenpartij leidt
Oh ik zie dat @Girasol dat ook al plaatste. Dat kamp was zo apart. Jongeren die in de hitte sporten tot ze kapotgaan
waarom zou je de powerpuff girls zo beledigen zij waren mān jeugd
Eerder de fake powerpuff girls