Nieuws, actualiteit en politiek #4

Oké Marco_1972 :ru::israel::classical_building::tractor:

22 likes

??? ben jij de vrouw van richard ofzo

10 likes

Nee dat zeg ik helemaal niet maargoed. Die mensen hebben dat helemaal niet verdiend. In geen enkel conflict.

4 likes

Zeg dan gewoon niks :musical_score::microphone:

Ik zeg alleen dat het niet zomaar uit het niets komt. Verder geen oordeel.

1 like

Op mijn komt het over alsof je het dus eigenlijk wel goed wil praten, want ja er was wel een conflict hoor.

Wat @Bunnyslippers al zegt, als je bij elk conflict elkaar afknalt, hoeven we in elk geval niet bang dat we snel de 22 of 23 miljoen inwoners gaan aantikken

12 likes

Misschien juist beter om elkaar af te knallen in deze kut wereld. Bedoelde alleen maar dat er 2 kanten zijn jezus. Niks met goedpraten te maken.

Je noemt alleen dingen over Richard. Wie zegt dat die dode man en vrouw ook niet aangiftes hebben gedaan, gestalkt werden etc.

Dit is toch eenzijdig als je alleen bij hem denkt aan de voorgeschiedenis.

3 likes

Wel vervelend dat we die andere kant alleen niet meer kunnen horen…

3 likes

Ja, ik vind dat nogal loos om te zeggen dan. Geen enkel misdrijf komt uit het niets, als dat wel zo zou zijn zou dat eerder bijzonder zijn.

3 likes

Dat wordt door de media geschreven, waarschijnlijk herhaalt Sproetjes dat alleen maar.

Edit: NOS kopt er bijvoorbeeld mee

2 likes

En dat vind ik dus ook het probleem.

2 likes

Slepende ruzie wel, maar niemand hier weet wie wie heeft bedreigd, hoe, waarom, wanneer.

Je kan toch zelf wel kritisch nadenken?

3 likes

Moest hier wel om lachen, sorry.

De één snapt Latijn, de ander snapt een dubbele moord. Iedereen is anders :raised_hands:t3:

14 likes

Ik voel me echt een ei maar waar gaat dit allemaal over in vredesnaam???

4 likes

https://www.ad.nl/binnenland/ruzie-over-verkoop-woning-eindigt-in-drama-kopers-38-en-44-doodgeschoten-verdachte-50-filmt-zichzelf~ae1b53db/

2 likes

Onverstaanbare man (50) uit Gronings gehucht verkoopt woning van zijn ouders aan nieuwe kopers. Er ontstaat een conflict, volgens de makelaar over verbogen gebreken in de woning. Onduidelijk wat er verder precies gebeurd is, maar nu zijn er twee doden, de kopers van de woning. Een man in de dertig, een vrouw in de veertig, ouders van twee kinderen. De vrouw is Nederlands, de man Pools maar het stel zijn “de Polen” en volgens social media hebben ze het allemaal zelf verdiend omdat Richard de onverstaanbare man een filmpje heeft opgenomen na de daad over dat hij zijn vrouw en dochter niet gaat laten verkrachten en hij dan maar de bak in moet maar hij tot wanhoop is gedreven en het niet zijn schuld is. Zijn vrouw heeft ook een filmpje gedeeld waarin ze de dodelijk slachtoffers de schuld geeft.

En nu vindt half Nederland Richard een held omdat je in het filmpje kan zien dat hij “echt tot wanhoop is gedreven” en “zijn gezin moest redden”. Oh, en het wapen is sowieso van de dodelijke slachtoffers kennelijk want dat zijn “criminele Polen met wapens”.

Edit: waar ik Groningen zei is mogelijk Drenthe want geen idee waar dit allemaal precies is maar boeit ook niet zo veel. Moeilijk verstaanbaar iig.

11 likes

‘bevestigt tegen deze site dat er’

God, welkom bij het ad

3 likes

wow wtf

1 like

Al die mensen die ook het artikel van GeenStijl als bron aanhalen. Wow ja echt journalistiek van het hoogste segment.

3 likes