X staat vol met non ironische ‘je suis Richard’
Uiteraard… mijn hemel
Wat vreselijk zeg
Het is Drenthe inderdaad. Redelijk dichtbij Emmen.
Gelukkig spreek AD nu wel van een Nederlandse vrouw uit Haarlem ipv ‘die Pool’.
Hahahahaha.
Wow dit ja, dat die vrouw dat zo expliciet zegt. Bizarre reacties ook overal met begrip voor de verdachte.
Had nooit verwacht mee te maken dat heel internet een persoon zowat de hemel in staat te prijzen omdat hij twee mensen heeft vermoord.
En hoe verward ben je als je daarna ff op social media gaat? En ik weet niet of ik ‘verward’ in de daadwerkelijke definitie bedoel…
Ik voel me echt alsof ik onder een steen zit maar waar prijzen mensen die man dan zowat de hemel in? Reacties onder nieuwsartikelen op Facebook ofzo? Ik ben dat zelf nog niet tegen gekomen.
X Staat er vol mee, maar dat is sinds Musk zit ook het rioolputje van internet geworden. Meine gute…
Even los van dit verhaal ( afschuwelijk) vind ik je edit een beetje jammer. Heeft een beetje Groningen, Drenthe, Friesland, allemaal één pot nat- vibes.
Sowieso als er ook over een ‘gehucht’ wordt gesproken gaat dit bijna altijd over één van deze drie provincies.
Ja helemaal waar hoor. Zulke reacties zijn op X wel te verwachten, maar toch verbaasd het mij als ik het tegenkom.
Het is in dit verband toch niet heel relevant etc.
Beetje “all provincies matter” vibes
https://twitter.com/wijstaan25821/status/1747331163109114278
Oh edit blijkbaar geeft ie de tweet niet meer weer:
Nouja het toevoegen van: het boeit niet maar het is een moeilijk verstaanbare provincie dús het is dan maar Groningen. Vind ik echt onnodig ( en niet waar).
Jeetje, had geen idee dat iemand nog voor dit soort doorzichtig relgedrag van @Zemraluani zou vallen
Limburg bestaat ook nog
Ik was letterlijk vergeten dat Drenthe bestond.
Eens en die man is gewoon te verstaan hoor. Moet je gewoon even goed luisteren, dan kun je best veel dialecten verstaan. Het is gewoon Nederlands met een accent, geen andere taal waar echt andere woorden gebruikt worden. En ook stom dat mensen hier niet even de moeite doen om de juiste provincie te benoemen. Had je ook gewoon kunnen googlen en dan had je het zo gevonden. De plaatsnaam was immers al lang bekend.
jezus die man heeft mensen vermoord en dit is je zorg?
Ik las het op NU en las voornamelijk weiland grenzend aan veenkolonie natuurgebied, een dorpje dat blablaveen heet en hoorde een man met een Nedersaksisch accent.
Eigenlijk is @Uprooted nu zelf meer ‘één pot nat’ aan het doen door Friesland erin te betrekken, waar ze een heel ander accent hebben en geen Veenkoloniën. Doh.
De spreidingswet komt! Ben wel trots op Eric van der Burg, hij is rustig gebleven toen Yesilgoz hem liet laten vallen en heeft nu toch zijn gelijk gekregen.