Ik weet welke nieuwsgerelateerde emotie ik me nou minder in kan voelen, dat alles over die moordenaar of trots op Eric van den Burg :”)
Vindt het heel stoer van hem dat hij tegen Dilan ingaat juist omdat de Vvd er bekend om staat dat ze altijd mee moeten stemmen met de leiding. Hier zie je toch dat Eric van der Burgh wat anders doet en voor de mensen in Ter Apel en asielzoekers opkomt. Mag ik vragen waarom jij daar niet blij mee bent?
Je snapt dat Van der Burg relatief weinig te maken heeft met dat die wet er nu door is he?
Nou ik zeg niet dat ik niet blij ben dat die wet er door is (al is blij een groot woord, eerder een soort opluchting dat er hopelijk nu ellende voorkomen gaat worden in de asielopvang), maar ik kan me echt niks voorstellen bij trots op deze staatssecretaris.
Hij heeft wel invloed gehad in het overtuigen van de eerste kamer (vvd)
Ja dat is precies zijn werk. Het wordt wel heel bont als de staatssecretaris zijn eigen wet niet eens meer komt verdedigen. Om nu te gaan doen alsof hij iets heel bijzonders, anders, stoers heeft gedaan.
hij heeft wel veel kopjes koffie gedronken afgelopen week, dus ja ik zou wel zeggen onderhuids beinvloed.
Vergeet Zeeuws-Vlaanderen niet. Over gehuchten gesproken.
Hier zijn grotere krachten aan het werk geweest dan kopjes koffie hoor, dit is gewoon de partijlijn die is bepaald, fijn voor Eric v/d Burg maar hij heeft dit niet persoonlijk binnengehaald
Partijlijn? Daar denkt Dylan vast anders over. De VVD zwabbert momenteel meer dan mijn dweil.
Hij blijft ook gewoon hoe dan ook toch een VVD’er, dat hij misschien hier iets soort van positiefs voor elkaar heeft gekregen maakt dat niet ongedaan
Het hoofd van deze man roept echt agressie in mij op. Las laatst ook dat hij een academie heeft opgericht voor mensen op de zuidas die beter werk willen doen. Wanneer gaat hij beter werk doen.
Over de dubbele moord in Weiteveen: Het verhaal gaat dat K. dinsdag op de Bargerweg in Weiteveen de auto van Ineke klemrijdt, waarna ze tegen een boom botst. Hij zou daarna enkele malen op haar hebben geschoten. Daarna gaat hij naar haar huis, waar de 12-jarige zoon des huizes opendoet. Binnen verwondt K. vader Sam zo zwaar, mogelijk met een mes, dat die even later buiten bezwijkt. In de auto enkele honderden meters verderop is Ineke dan ook al dood. Vermoord stel in Weiteveen vreesde al voor een drama. 'Jullie hebben de verkeerde meegenomen' - Dagblad van het Noorden
Al een heel ander verhaal dan eerst. Ik las veel reacties dat het wapen van de slachtoffers was en dat K. zichzelf moest verdedigen.
Wauw, om hier dan nog maar even op terug te komen. Sowieso was ik het hier al 1000% mee eens maar nu er meer details naar boven komen is het alleen nog maar erger dat zoveel mensen hun directe mening/oordeel baseren op wat ongefundeerde losse flarden (des)informatie hier en dat dan online ventileren en er dan vierkant achter gaan staan. Vind het echt een typisch voorbeeld van waar het nu heengaat met NL, ook politiek gezien.
Wat een verhaal ook…
Echt afschuwelijk. Ik belandde vandeweek op hun facebookprofielen (dader + vrouw) en het is bizar om tientallen steunbetuigingen te lezen van mensen die trots zijn op de dader en hem een voorbeeld noemen. Er zal vast vanalles gebeurd zijn maar in the end zijn er dus gewoon 2 mensen vermoord en zijn 2 kinderen nu wees. Echt bizar hoe daar mee omgegaan word.
Hoe beland je op z’n facebook profiel? Of had je ze opgezocht?
Ik zie op facebook ook mensen die dit soort dingen posten en veel mensen delen het ook nog. Echt om te janken. Gelukkig staan er wel een aantal kritische reacties onder.
Ja het lijkt wel alsof steeds meer mensen gewoon midden in een lopende zin ineens besluiten om een punt te zetten, waardoor de cohesie totaal weg is. Ik snap ook niet waar dat ineens vandaan komt.
Doorklikken via artikelen die ik las. Geen idee waar maar ergens werd het gelinkt (Geenstijl of Twitter?)
Ik moet ook zo vaak aan stagiaires de functie van een komma uitleggen, en dat je die niet te pas en te onpas mag gebruiken als je denkt deze zin is te lang.