Ik kan in die bovenste foto nu alleen nog maar Math Smith als prince Phillip zien
was het maar waar
Dit had ik ook, ik las het woordje ook
Ik had precies hetzelfde!
Benieuwd hoe die kijkcijfers eruit zien komende tijd
Rare reactie…
Ik moet nog altijd lachen om deze foto. Afgezien van de keuzes die ze maakte leek het me best een interessant mens. Kunnen we trouwens direct de hele monarchie afschaffen? Is niet meer van deze tijd.
Doe normaal joh!
Je kan de schurft hebben aan de monarchie maar iemand dood wensen is echt idioot.
Ik zie nu die toespraak van Truss. Wat debiel eigenlijk dat er een eenhoorn/unicorn in het symbool van UK zit, haha. Lees op Wikipedia dat dat Schotland symboliseert
Wat gaat er nu met die honden (corgis) van de Queen gebeuren? Worden die overgenomen door Charles?
Eh wow?
Eerlijk: die vrouw is verantwoordelijk voor wel meer lugubere dingen, dus would not be suprised.
Ik denk dat het vooral belangrijk is om te onthouden dat het hier gaat om het overlijden van een zeer iconisch en significant figuur in onze geschiedenis. Natuurlijk is dit nieuws van enorme proporties en zal dit het wereldnieuws vele dagen beheersen. Maar dat houdt niet in dat we haar moeten beschouwen als een heilige of “lief oud vrouwtje”, want dat was ze niet.
Dit is als reactie op zowel de reacties die zeer ontdaan zijn als de reacties die haar betekenis ondermijnen. Het is een historische gebeurtenis en daar zal veel aandacht voor zijn.
In “the crown” wordt steeds het belang van de monarchie benadrukt maar het mij na 3 seizoenen nog steeds onduidelijk wat dat precies is eigenlijk.
Ik denk dat veel mensen de laatste jaren ook het beeld van haar hebben van een liefdevolle moeder, grootmoeder en overgrootmoeder. Ja, ze heeft ook absoluut haar slechte kanten gehad en dus skeletten in haar kast. Maar dat is niet het enige wat haar definieert. Er zijn maar weinig staatshoofden die je volledig vrij kunt pleiten, haar dus ook niet. Maar om nu te zeggen dat ze geen lief, oud vrouwtje was vind ik ook wel weer hard.
Ik zeg ook veel mensen, niet iedereen. En met alles rondom Andrew kort geleden maar ook Diana kan ik me voorstellen dat je haar ook als kil kunt zien. Maar ik heb ook interviews gezien van oa Harry en zelfs Charles die zó lief over haar praten. Of dat je haar met de kinderen van William en Kate ziet grappen en kletsen. Dat maakt haar dan wel weer een lief oud vrouwtje (denk ik, is 100% een aanname. Misschien was het wel echt een kreng
)
Ja, en waarom precies wil je Willem Alexander dood hebben?
Intens vermoeiend die mensen die van de dood van zo’n oude vrouw METEEN weer een politiek statement willen maken. Soms vergeten mensen echt dat het nog steeds om een persoon gaat met familie en vrienden die nu rouwen.