Nieuws, actualiteit en politiek #4

Ik vind het vooral irritant hoe de witte enorm gepriviligeerde mens het woord woke weer totaal uit zn context heeft getrokken en er een negatieve lading aan probeert te geven.

9 likes

29 likes

Dit klinkt, curieus

13 likes

Bij1 is wel echt zinkende sinds de drama met Quinsy Gario.

3 likes
1 like

Toch altijd bijzonder dat de pvda inmiddels zo klein is maar nog steeds veel burgemeesters aflevert :sweat_smile:

5 likes

Ik was eigenlijk voor gekozen burgemeesters maar toch altijd nog liever Dijsselbloem dan een BBB gekkie

3 likes

Nee precies. Het idee van een gekozen burgemeester lijkt me heel goed, maar ik ben echt bang voor de types die dan burgemeester worden

4 likes

'In ieder geval is één eis dat we alle vier gillend rijk worden, want het is één grote middelvinger van de overheid. Ik ga dit echt serieus voor geen goud vrijwillig doen.’

Oh oh.

Edit - hahaha ik kom ook nog deze quote tegen. De titel van het boek dat van Lienden wil schrijven: ‘Hoe de overheid mij dwong miljonair te worden.’

17 likes

“Sommige teksten uit het gesprek zijn best ongelukkig”

Arme Sywert. Hij kon er ook niks aan doen.

5 likes

The gift that keeps on giving dit
Hoeveel is er al wel niet bekend en dan dit ook nog, zo opzichtig? Echt wat een grootsheidswaanzin heeft die Sywert zeg! Ongekend.

6 likes

Jeeeeeezus als je de boel gaat naaien, waarom neem je dan alles op? Echt fraude 101 toch.

Een heerlijke saga dit.

7 likes

Die jongen is zo onvoorspelbaar dom.

13 likes

Ik gun hem een boerderij met instortingsgevaar, een hoge energierekening terwijl hij in de bijstand zit en een taakstraf in een verpleegtehuis. Nederland kennende is hij alleen straks wethouder van economische zaken voor de VVD.

15 likes

Dit! Waarom is alles bewaard als ze in die gesprekken aangeven dat ze weten dat ze heel fout bezig zijn en niks mag uitkomen?

1 like

Wow, dat je één gestoorde gast hebt die niet tegen “nee bedankt” kan en dat als afwijzing/krenking ziet en dan belandt in wraakgevoelens, ja okĂ©, die mensen zijn er, helaas, vaak echt onverbeterlijk en ze zullen hun gelijk blijven verdedigen, want die leven gewoon in een andere wereld. Triest maar waar. Maar hebben die andere twee gasten dan ook geen moreel kompas? Of is Sywertje zo overtuigend? Ben wel benieuwd naar het verhaal van die andere twee.

3 likes

Waarschijnlijk omdat ze denken/dachten er wel mee weg te komen. Er wordt vaker witteboordencriminaliteit gepleegd en eigenlijk bijna nooit voor gestraft.

1 like

Misschien kan je over een paar jaar hun memoires kopen

Ja al die mails van de hele afgelopen week wtf gebeurt daar joh. Snap echt niet wat dat bestuur ook denkt te bereiken met die mails

2 likes

Ze hebben hele gelijke achtergronden wat dat betreft. Alle drie jochies die in relatief jonge jaren veel aandacht kregen voor hun ideeën, dromen en ondernemingen en volgens mij relatief weinig aandacht kregen voor het ontwikkelen van een ok afgesteld moreel kompas.

Dat boek van ftm gaat er op in. Is juicy

10 likes