Ik wist niet eens dat baudet hem recht kreeg om een slachtoffer te impregneren
ik vind het hoedje van jorritsma wel leuk
wow willem alexander is bij die vluchtelingen, ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet vinden, ikhad dit gemist maar waarom?
Dat is al een aantal weken geleden.
ja ik kreeg het nu laat dus door, maar het is behoorlijk raar, toch?
Lekker nog ff stofzuigen
Ik weet niet zo goed waarom?
Het is niet alsof de koning er iets aan kan doen, ik vind het erger als Rutte daar is en een beetje jolig doet met die mensen.
Edit: nouja ik vind het sowieso een beetje walgelijk hoor, mensen in ernstige situaties opzoeken en daarna weer naar je paleis gaan. Maar ik zie niet in waarom dit erger is dan mensen na een overstroming of die boeren bezoeken.
Dit ben ik wanneer visite al bij de voordeur staat.
ja klopt
dit was weer een typisch staaltje seksisme, de grootmeesteres wordt niet betaald
Ik zag net iemand verklaren dat ze geen hoedje op wilde door de armoedeproblemen en zo wat soberder eruit wilde zien.
Wel jammer, want het is wel een leuke traditie.
Ben ik de enige bij wie dit hele gebeuren enorm op de lachspieren werkt?
LuckyTV heeft alles rond het Koninklijk Huis voor altijd voor mij verpest .
Ik vond het beeld van Beatrix achter het raam, om haar zoon en kleindochter te kunnen zien, zo schattig
En wat is Amalia toch prachtig, zo’n mooie combi van haar vader/oma en haar moeder.
ja het is toch echt entertainment
Haha echt he!
Maar we hebben kennelijk wel een designated survivor
deze locatie maakt het wel nog net nieter
Haha vertel, wie is de gelukkige?
Edit ieuw dat gesmak van Willem na iedere zin
Hoekstra lijkt het, want die zit in NY
Dus wij zijn de ongelukkigen
Die microfoons zijn iets té goed.
Kan daardoor ook altijd slecht naar dit soort speeches luisteren want ik let op alle andere dingen haha. Ik dacht net ook ‘wat zou Wim graag eten?’.