Nieuws, actualiteit en politiek #4

Ik wist niet eens dat baudet hem recht kreeg om een slachtoffer te impregneren

ik vind het hoedje van jorritsma wel leuk

wow willem alexander is bij die vluchtelingen, ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet vinden, ikhad dit gemist maar waarom?

1 like

Dat is al een aantal weken geleden.

1 like

ja ik kreeg het nu laat dus door, maar het is behoorlijk raar, toch?

1 like

Lekker nog ff stofzuigen :joy:

4 likes

Ik weet niet zo goed waarom?

Het is niet alsof de koning er iets aan kan doen, ik vind het erger als Rutte daar is en een beetje jolig doet met die mensen.

Edit: nouja ik vind het sowieso een beetje walgelijk hoor, mensen in ernstige situaties opzoeken en daarna weer naar je paleis gaan. Maar ik zie niet in waarom dit erger is dan mensen na een overstroming of die boeren bezoeken.

2 likes

Dit ben ik wanneer visite al bij de voordeur staat.

3 likes

ja klopt

1 like

dit was weer een typisch staaltje seksisme, de grootmeesteres wordt niet betaald

2 likes

Ik zag net iemand verklaren dat ze geen hoedje op wilde door de armoedeproblemen en zo wat soberder eruit wilde zien.

5 likes

Wel jammer, want het is wel een leuke traditie.

4 likes

Ben ik de enige bij wie dit hele gebeuren enorm op de lachspieren werkt?
LuckyTV heeft alles rond het Koninklijk Huis voor altijd voor mij verpest :sweat_smile:.

22 likes

Ik vond het beeld van Beatrix achter het raam, om haar zoon en kleindochter te kunnen zien, zo schattig :face_holding_back_tears:

En wat is Amalia toch prachtig, zo’n mooie combi van haar vader/oma en haar moeder.

14 likes

ja het is toch echt entertainment

1 like

Haha echt he!

Maar we hebben kennelijk wel een designated survivor :joy:

1 like

deze locatie maakt het wel nog net nieter

1 like

Haha vertel, wie is de gelukkige?

Edit ieuw dat gesmak van Willem na iedere zin

2 likes

Hoekstra lijkt het, want die zit in NY :joy:

Dus wij zijn de ongelukkigen

5 likes

Die microfoons zijn iets té goed.

Kan daardoor ook altijd slecht naar dit soort speeches luisteren want ik let op alle andere dingen haha. Ik dacht net ook ‘wat zou Wim graag eten?’.