Nieuws, actualiteit en politiek #4

Wilde net hetzelfde posten, het lijkt alsof hij zit te smakken haha

9 likes

Broodje bal ofzo

3 likes

:sweat_smile:

5 likes

Haha ja, net hoorde je ook iemand zeggen “ja dat ging niet goed
 dat hadden we beter moeten timen
” Hahaha oeps.

5 likes

Ja dit hoorde ik ook hahaha, hoezo kunnen wij de regie horen :joy:
We moeten een lesje vragen bij de Britten.

Ik moest hier om lachen, zo droog😂

“Caroline van der Plas (BBB) heeft een boerenzakdoek om haar hoed geknoopt. Extra detail: ze heeft er ook graan in gestoken.”

10 likes

Maar operatie London Bridge wordt al jaren geoefend, ik vind het niet een hele eerlijke vergelijking.

1 like

Ik vergelijk ze toch ook niet? Bovendien hebben we elk jaar Prinsjesdag (muv de afgelopen 2), dus dit is geen nieuw draaiboek ofzo. Dit geluid kwam gewoon vrij amateuristisch over.

Ik ben dit zo zat :joy: (niet naar jou maar hoezo boeit het welk protocol ingezet is en hoe het heet) wanneer is deze operatie voorbij zodat ik dit nooit meer hoef te horen

6 likes

Wat mij betreft hoeven we echt geen voorbeeld te nemen aan die achterlijke poppenkast, 1750 is voorbij hoor

30 likes

En denk aan de kosten. Die engelse onzin wordt gewoon door het plebs betaald hoor.

6 likes

Met dat prijsplafond zit een gemiddeld huishouden nog steeds met een energierekening van 300 euro, dat vind ik nog steeds echt megaveel. Ben er nou niet echt veel geruster op eigenlijk

3 likes

Ik ben helemaal moe van dit koningshuis, waarom bestaat het nog zeg?

Als we ergens over willen protesteren kunnen we dan daar beginnen want het zou ons 50 miljoen opleveren.

12 likes

het lulletje kondigt een nieuw offensief aan, inclusief niet zo subtiele hint dat hij nog kernwapens heeft liggen

2 likes

Ik zie het nog wel gebeuren. Zodra het dichterbij komt dan het al is, boek ik z.s.m. een vlucht naar elders.

Ik kijk uit naar de beschouwingen vandaag en morgen, zoveel urgente zaken

2 likes

Hatsa, Wilders heeft zijn messen geslepen, wat een start ook echt weer

2 likes

Ik kan hem echt niet meer horen, alleen maar open deuren en zo simpel.

Oke maar Wilders de bedrijfspoedel van Putin noemen vind ik ook weer bullshit :zipper_mouth_face:jemig waarom luister ik dit weer

2 likes

:popcorn: :popcorn: bij de algemene beschouwingen

3 likes