Rishi’s ouders zijn Hindoes die uit Oost-Afrika zijn geëmigreerd naar het Verenigd koninkrijk. Onder beleid dat Rishi steunt zouden zijn ouders nu naar Rwanda worden gestuurd lol. Dat lijkt me genoeg zeggen over zijn persoon.
Hij ging als kind naar een prep school, als tiener naar een boarding school (40.000 pond per jaar!), toen naar Oxford universiteit. Zijn vrouw is letterlijk de dochter van een miljardair. Hij kreeg zijn eerste ‘investment’ in de vorm van een huis op z’n 21e omdat zijn ouders “gewoon hard werkten” en nu zijn hij en zijn vrouw top 250 rijkste mensen van het VK. Hij is mogelijk de rijkste MP in het hele parlement.
Deze man heeft misschien een kleurtje, maar hij begeeft zich in exact dezelfde kringen als alle rijke witte mannen, ik weet niet welke representatie we hier moeten vieren? Als je tering privileged en rijk bent kun je er ook komen als je niet wit bent?
Ben je Brits? Hoe de hel kun je nu naar de Tories kijken en niet concluderen dat het echt een door en door rotte poppenkast partij is? Het is echt lachwekkend wat een circus het is. Van mij mag je dat ook over GroenLinks zeggen hoor, voel je vooral geen slachtoffer als je rechtser dan gemiddeld bent op dit forum.