Ik had het hier vanmiddag toevallig met mijn vriend over, had ook dit artikel gelezen. Is die man nou echt zo onwetend? Die mensen mógen niet eens werken tot ze een verblijfsvergunning hebben. Ze liggen daar verdikkie de hele nacht buiten in het gras te wachten tot ze zich aan mogen melden, maar Henk vraagt zich af waarom ze niet gewoon werken?? Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar.
Ja, je moet toch veel zuipen als jongere als je met weinig bent
Henk heeft tenminste een bed om uit te komen
Zoveel mensen in azc’s ook die graag zouden willen werken, maar het idd niet mogen.
Ja al die immigranten die te lui zijn om te werken komen hier onze banen afpakken!!!
(- Herman Finkers geloof ik)
Ik maak me echt al de hele dag zo ongelofelijk kwaad over die kutactie van het kut CDA en die kutHoekstra. Ik ga even ranten en van me afschrijven hoor. Verwacht hier geen doorwrocht verhaal.
Als hier een kabinetscrisis van komt dan wel de val van het kabinet, echt hoor, shoot me now.
Alsof we niet 100.000 andere crississen op te lossen hebben dan die paar kutterige kutboeren met hun kutasbest op de snelweg.
En dat schijterige papperige CDA. Alsof iemand ook in dat kutverhaaltje van ze trapt? Alsof iemand nu denkt, o mijn god gelukkig hebben we daar het CDA die aan ons, de samenleving denkt, en die weer de verbinding (kots) met ons legt, wat een heldenactie weet je we stemmen op ze want aan die partij heb je echt iets!
Oorlog op het Europese continent? Gierende inflatie? Energie crisis? Woning crisis? Zorg crisis? Onderwijs crisis? Brb, het CDA is even asbestgooiende boeren tevreden aan het stellen hoor, want God verhoede dat ze nog verder terugzakken in de peilingen! Daar is het belang van dit land (die gediend is bij een stabiele coalitie) slechts een voetnoot bij.
Ik ben gewoon zo fucking teleurgesteld dat er nu toch een partij zwicht voor de boeren. Echt, dit was gewoon voor nu even mijn laatste restje vertrouwen in de politiek dat door het gootje gespoeld is vandaag.
disclaimer 1: ik weet dat niet alle boeren asbest op snelwegen gooien en dat de overheid zelf net zo goed debet is aan de stikstofcrisis, maar ik ben nu te boos voor nuances
disclaimer 2: als het cda 2030 niet ter discussie had gesteld, was het iemand anders wel, want de enige marge zit nog in tijd en ja ergens moet iemand een beetje gaat schuiven om uit deze impasse te komen. Which proves the point dat het CDA hier puur voor t eigenbelang bezig is, want why the fuck dan niet gewoon het huidige proces afwachten, maar nee, ze moeten dit punt even binnentikken hoor, who cares dat er bonje in de coalitie van komt. Echt, kots over het CDA, kots over Hoekstra.
Kan jij niet voortaan het journaal presenteren? Zou een stuk leuker zijn om aan te horen . Ben het helemaal met je eens en voel je frustratie er helemaal doorheen.
ik kan alleen maar dat ik verschoot toen ik op je link klikte en direct werd gegroet door een foto van een iets wat ik enkel kan omschrijven als een gluiperd uitziende man
Haha, na mijn rant hier was ik nog niet al mijn woede kwijt dus ik heb mijn man ook getrakteerd op een tirade. Hij op een gegeven moment: ik heb het gevoel dat je een beetje overtrokken reageert. Ik zwaai die foto van Wobke in zn face, hier kijk dan, dat hoofd, dat lachje, die ogen, hoezo overtrokken, dit is de enige normale reactie!!!
Ik krijg echt allergische uitslag van die man.
Wel vraag ik me nu het weer ochtend is af waarom ik hier nou zo boos over werd. Alsof politiek niet al jaren zo gaat. Al die treurige partijleidertjes in de weer voor hun zielige partijtjes. Het is een godswonder dat er uberhaupt nog iets gepresteerd wordt in het landsbelang, whatever that may be. Nouja ik ben in ieder geval weer gekalmeerd en in de normale staat van acceptatie van de politieke realiteit.
Het kabinet zal hier niet door vallen, tis juist een mogelijkheid voor de coalitie partijen om zich te profileren voor hun achterban. Tuurlijk wordt er verbolgen gereageerd maar alle vier hebben ze belang bij enige tegenstelling en profilering tov elkaar, dat geeft meer electorale kansen dan door het publiek als een en dezelfde gezien te worden.
Het wordt tijd voor een nieuw soort democratisch internet. In de zin hoe kan Google nog steeds die man zijn account ontzeggen terwijl hij onschuldig is. Veel te veel macht is er voor commerciële bedrijven.
ja ik begin het wel echt schrijnend te vinden dat het wilde westen van het internet nu gewoon gekaapt wordt door enkele amerikaanse bedrijven die vooral algoritmes en AI het werk laten doen
maar ondertussen zijn wel ook zo groot dat ze goed kunnen lobbyen, de enige overheid die er nog iets tegen probeert te doen is dat ene orgaan van europa en dat is altijd een heel gedoe
Hier stond ook een stuk over in de Volkskrant:
Ik vind dit lastig, want wat als het wel foute boel was?
Als ik het artikel goed begrijp heeft google ook melding gemaakt bij de politie, die hebben het onderzocht en geconstateerd dat er geen sprake was van misbruik. Maar zelfs daarna blijven ze voet bij stuk houden en kreeg de man geen toegang tot zijn account.
het punt is net dat hij IS vrijgesproken door de politie en google weigert
daarnaast ie het algemeen probleem dat er vaak geen handmatige controle meer gebeurd, alles is via AI en vage algoritmes die het bedrijf zelf niet meer begrijpt
Ja dat had ik niet zo snel gelezen, maar dan zit Google idd fout
Was je op vakantie in Luxemburg?