Er is een of andere gek Nancy Pelosi’s huis binnengedrongen. Haar man is hierbij gewond geraakt.
De wereld is echt gestoord.
Er is een of andere gek Nancy Pelosi’s huis binnengedrongen. Haar man is hierbij gewond geraakt.
De wereld is echt gestoord.
Jeetje is dat de reden waarom er ineens heel veel mensen in Amerika het n-woord twitteren en zeggen ik haat n-woord-in meervoud en zeggen dank je wel Elon dat ik dat nu vrijuit kan tweeten. Walgelijk.
Verwacht niks anders van een man dat van de Apartheid geprofiteerd heeft
Oja maar ik snapte niet goed waar al die tweets ineens vandaan kwamen.
Pff ik zag net een filmpje van de situatie in Seoul. 10 mensen in een shot die naast elkaar gereanimeerd worden, wat een nachtmerrie zeg.
Ik wil de filmpjes niet zien, maar wat vreselijk zoveel mensen ook overleden:(
In Brazilië worden nu stemmen geteld en pakt Lula de voorsprong na een flinke inhaalslag
Ze sluiten zelfs mensen op in Disney: Shanghai Disney: Visitors unable to leave without negative Covid test as park shuts - BBC News
Sorry ik vond dit heel grappig. Ze is door het ministerie aangesteld om lokaal aandacht te vragen voor het klimaat. Lijkt me dat ze prima bezig is haha
Hahahaha deze meid
Ik weet niet of de quarantaine hotels beter zijn. Mensen worden daar echt gedwongen om te leven onder erbarmelijke omstandigheden.
Dat er dus helemaal niemand was die zei: goh, misschien niet het allerbeste idee gezien als wat daar gebeurt. Of is er wel geweest en die denkt nu: mooi, toch gelijk gekregen.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dit zich niet van tevoren gerealiseerd hebben; het zorgt voor veel commotie dus wellicht is dat het doel?
De klimaatactivisten die zich vastplakten aan meisje met de parel krijgen twee maanden gevangenisstraf? The fuck
Same same
Je veroordeling is dan toch twee maanden? Wat maakt het uit of die ene voorwaardelijk is. En al is het één: het slaat nergens op
mierenneukerij
Vind je één maand onvoorwaardelijk wel een proportionele straf?
Dan heb ik het verkeerd gelezen, ik dacht eruit te halen dat jij twee maanden waarvan 1 vw een ‘betere’ straf vond en daarom de nuance aanbracht.
Overigens heb ik een aantal nieuwssites bekeken en daar staat het wel gewoon correct.
Iedereen kiest zijn heuvel he