Nieuws, actualiteit en politiek #4

Klimaatactivisme steunen in een land waar je ongestraft met trekkers de snelweg op mag is wel mijn heuvel ja. Als je dan gaat lopen zagen over of je één maan gevangenis en één maand voorwaardelijk wel of geen twee maanden gevangenisstraf mag noemen maak je wel heel snel duidelijk waar je staat.

22 likes

Weet je wel wat voorwaardelijk betekent? Anders kan je het misschien eens vragen aan iemand die 2 maanden in de gevangenis zit, of hij het mierenneukerij vindt dat het er ook 1 had kunnen zijn met 1 maand voorwaardelijk

2 likes

Meine gute

22 likes

wow

7 likes

Waarom zijn die lui altijd zo betweterig

5 likes

Studie is duur hè… :joy:

2 likes

Wat een onzin zeg, het zegt naar mijn idee helemaal niets over wat iemand vd inhoud vindt. Het is juist heel normaal om de straf die iemand moet zitten en het voorwaardelijke gedeelte apart te noemen. Prima als jij dat nergens op vindt slaan, maar doen alsof het hetzelfde is en dat het iets zegt over wat @Ophelia van de situatie an sich vind waar de veroordeling uit voortgekomen is gewoon raar.

15 likes

Ik heb vandaag echt geen zin om te discussiëren met het redelijke midden. misschien morgen

6 likes

Omdat ze naast hun studie verder geen persoonlijkheid hebben.

5 likes

Wow ik voel me aangevallen

3 likes

komt er eindelijk een einde aan deze saga??

27 likes

Heel bijzonder, die Van Rijbroek is de Moeder-aller-Wappies! Ik herinner me nog dat ze bij Nieuwsuur zat, wie had toen gedacht dat er nu hele volksstammen zijn die in complottheorieën geloven. Ik kan me niet voorstellen dat het hierbij eindigt, die twee gaan door procederen tot ze letterlijk dood neervallen.

5 likes

Er heeft iemand slingers met 50 erop opgehangen om het te vieren. Ik hou van dit soort kneuterige flauwe acties van buurbewoners

31 likes

Dat is een nadelig effect dat ik mij nooit had bedacht. Bij shopverslaafden weet je dat afterpay een slecht idee is, maar je bent er niet van bewust dat dit ook geldt voor andere verslavingen.

9 likes

Was het nou hier dat ik las dat achteraf betalen voor webshops een wettelijk verplichte optie is?
In ieder geval, dat is zo (in ieder geval voor een deel van het bedrag) dus ik vind het artikel een beetje gek ingestoken (“waarom doen webshops dit?!”)

2 likes

https://www.ad.nl/tech/maker-vr-bril-nieuwe-headset-kan-je-doden-als-je-sterft-in-een-spel~ae9dc451/

Heel normaal

Edit:

Nee dat moeten we niet willen inderdaad, hij moet wel op het goede moment doden.

7 likes

Huh, bizar project.

Zou het niet een pr stunt kunnen zijn ofzo?

Vind dit nog wel vrij onbestemd klinken bijv. Explosieven waarbij de hersenen worden vernietigd? Je hele hoofd wordt dan toch opgeblazen, als die explosieven als een bril op je hoofd zitten :face_with_monocle:

Volgens de maker is de headset uitgerust met drie explosieve onderdelen die boven het gezichtsveld zijn geplaatst. Die onderdelen kunnen zo geprogrammeerd worden dat ze activeren bij het overlijden in een virtual-reality-ervaring. ‘Waarbij de hersenen van de speler onmiddellijk worden vernietigd’, legt Palmer Luckey in een blogpost uit.

3 likes

Ja alles aan dat artikel is raar, alsof er iets mist ofzo. Zoveel vraagtekens.

4 likes

Da’s letterlijk dit haha Sword Art Online - Wikipedia

3 likes

Ik vind dit zo bijzonder he. Ik rij daar, helaas, regelmatig en het wordt aan alle kanten zo duidelijk aangegeven dat je er niet doorheen kan en toch zijn er dus al 50 mensen tegen aangereden. Dan ben je gewoon dom in mijn ogen