Elke keer als ik hem zie spreken verwacht ik dat iemand hem onderbreekt en zegt: Gideon nu is het genoeg geweest. Zet je petje maar weer op. Hier is een liga, ga maar weer in de hoek met dino’s spelen.
En dat ze dan dit petje bij hem opzetten.
Elke keer als ik hem zie spreken verwacht ik dat iemand hem onderbreekt en zegt: Gideon nu is het genoeg geweest. Zet je petje maar weer op. Hier is een liga, ga maar weer in de hoek met dino’s spelen.
En dat ze dan dit petje bij hem opzetten.
Nu zal het wel niet meer lang duren met twitter
Waarschijnlijk een raket op Pools grondgebied gekomen
ARTIKEL 5
fak
yikes
Ik heb echt het idee dat dit weer met een sisser afloopt. Rusland zegt dat het een ongeluk/niet afkomstig van hen is en er wordt uiteindelijk weinig gedaan. Beetje net als MH17 ookal is dit anders.
Ik denk dit eerlijk gezegd ook.
En hoewel ik zeker geen oorlog wens, vind ik het ook eng dat iedere keer die grenzen opgerekt worden (tot nu toe).
ja de navo gaat hierom waarschijnlijk geen kernoorlog riskeren hopelijk
en @Fukaeri ja mee eens! Ik merk ook dat ik van dit soort nieuws best angstig kan worden (wat super egoïstisch is want er zijn al hartstikke lang vreselijke dingen aan de hand), maar uiteindelijk heeft het voor ons nooit gevolgen. Wel angstaanjagend voor alle buurlanden, pfff.
Er wordt nu gezegd dat het waarschijnlijk een raket van Oekraïne was, om de Russische raketten af te weren.
Ik zag ook dat Mark Rutte had gezegd dat “dit nooit was gebeurd zonder de Russische agressie tegenover Oekraïne.” Thanks voor de opheldering Mark, dat hadden we nog niet bedacht!
Maar zij hebben de Evergreen toch gered??
Sliedrecht noemt zichzelf ook trots het baggerdorp.
Duurde even tot ik doorhad waarom (oa Boskalis komt daar dus vandaan), maar blijf het bijzonder vinden.
Echt wtf, na drie maanden schorsching mag de ene gewoon weer aan de slag als agent???
De 2 politieagenten hadden een filmpje verspreid van een transgender toen die aan het masturberen was in een politiecel. De 2 hadden ook beelden verspreid van een naakte asielzoeker op de achterbank van een combi. De 2 agenten pleegden nog heel wat andere inbreuken. Ze deden ongeoorloofde opzoekingen in databanken, verspreidden foto's van onder meer een duidelijk herkenbaar lijk van een man en maakten flitslocaties bekend.
‘een transgender’ really
Ik sta hier niet eens van te kijken. Dat hele systeem is gewoon naar de klote. Acab .
Ja daar viel ik ook al over! Heb het nog opgezocht in de Van Dale, en daar staat het zowel als bijvoeglijk naamwoord en zelfstandig naamwoord vermeld. Verbaasde me, een transgender man / vrouw / persoon klinkt zoveel normaler
Ik denk juist dat ‘een transgender’ daarom juist correcter is omdat je hiermee niet uitsluit dat iemand ergens ‘vagelijk’ op genderspectrum zit, niet iedere transgender persoon voelt zich per sé uitgesproken man of vrouw. Het klinkt wel raar natuurlijk.