Nieuws, actualiteit en politiek #4

Nee de rechtbank heeft expliciet gezegd dat ze dat niet hebben meegenomen in hun overweging. Wel dat het geweld in groepsverband heeft plaatsgevonden wordt ze zwaar aangerekend door de rechters. En dat is de reden waarom er onvoorwaardelijke gevangenisstraffen zijn opgelegd

5 likes

En hij wilde nog rechtspsycholoog worden ‘na dit hele proces’

3 likes

Ja moeilijk te ontcijferen als er alleen een linkje wordt gedropt zonder enige toevoeging. Ik verwacht dan op zijn minst een mening ofzo. Anders ga ik wel naar een nieuwssite.

13 likes

46 likes

Morgen 8 pagina’s in de krant of die reconstructie link

4 likes

Is dit een ander artikel of hetzelfde?

3 likes

Gif in zijn hoofd, zijn dat de nieuwe demonen?

Kort citaat uit de reconstructie, hoop dat dat wel mag

Hij vertelt dat hij ‘gif’ in zijn hoofd heeft.

4 likes

Sommige mensen hebben tot heden zelfs last van gevolgen, PTSS etc. Ik mag LIJEN dat ze dat ‘Chansons’ van hem meteen van TV/NPOstart halen. Daar heeft hij afgelopen seizoen kennelijk ook iemand helemaal lopen neerhalen. ‘Maar dat is uitgepraat’……

4 likes

Die bagger lees ik sowieso niet, daar voel ik me 1000000x te goed voor. Gadverstijl

Ben nu die reconstructie aan ‘t lezen en daar gaat het over een incident waarbij tijdens een uitzending een fragment van een repetitie te horen is. Na de uitzending stormt hij naar redactie/geluid toe en dwingt een geluidsman om ‘sorry meneer van Nieuwkerk’ te zeggen en dat hij eigenlijk op zijn knieën zou moeten om excuses aan te bieden. Op zulke gewelddadige en vileine wijze dat er op dat moment acuut mensen beslissen niet meer met hem te willen werken en dat mensen het nu 3 jaar later nog op hun netvlies hebben. Wálgelijk

10 likes

Ik vind dit allemaal slap materiaal hoor. Gezeur over een fohn en verder vooral gedoe rondom die Wynia.
Wat zijn nu echt de problemen?

Dat hij te ver naast zn schoenen is gaan lopen. En dat je zo niet met andere mensen om gaat.
Die Wynia zal ook wel on aardig zijn hoor maar ik vind t ook wel typisch dat t zoveel over haar gaat.

Zo van Ja matthijs is onaardig maar op tv wel een goeie vent dus laten we maar weer een vrouw afzeiken.

3 likes

Ik ben benieuwd wat Marc Marie gaat zeggen want tot nu toe verdedigde hij Matthijs alleen maar. Zij hebben superlang samengewerkt

9 likes

Kern is dus dat zowel van Nieuwkerk als Wynia tirannen waren achter de schermen. Zorgde voor een (zeer) onveilige werksfeer. Worden meerdere voorbeelden van gegeven, zie ook andere reacties hierboven. Wat jij daar van vindt is aan jou :wink:

5 likes

Marc Marie is zelf ook niet de meest sympathieke persoon achter de schermen volgens mij, dus het verbaast me niks dat hij Matthijs verdedigt

4 likes
6 likes

O ja? Geen idee van verder

3 likes

Oke het is al gezegd maar dit stuk over die föhn wtf

Ja ik vind het dus weer heel typisch dat het vooral weer op de “assistente” afgeschoven wordt.
Waar zijn de verhalen dat hij zelf klootzakkerig is? Als je met zo’n verhaal komt verwacht ik minstens dat hij een keer met een mok iemands hersenpan wilde inslaan ofzo…waarom is dit weer een “De vrouw die hem hielp was een naar mens” verhaal?

3 likes

Hahahahahahahaha heb je die reconstructie gelezen?! Hij schreeuwt jarenlang ondergeschikten in hun gezicht toe op centimeters afstand onder het toeziend oog van tig anderen, tientallen ziekmeldingen, 50 mensen die verklaren dat er STRUCTUREEL grensoverschrijdend gedrag plaatsvond achter de schermen.

16 likes

Dit herken in niet in het artikel hoor

3 likes