In de eerste 3 jaar was er een hoofdredacteur die van zichzelf al vrij pittig en een baasje was en was Matthijs zelf nog niet zo ‘het hoofd’ althans dat stond in de Volkskrant. Die redacteur werkt nu voor andere shows zoals Beau en Jinek blabla. Die gast noemde zichzelf imponerend ipv intimiderend
Dat tv hard werken is zeker bij een programma waar je actualiteiten bespreekt begrijp ik. Maar dat je tegen elkaar moet schreeuwen want anders komt het niet goed met het programma vind ik een gek iets. Iedereen werkt daar toch omdat ze een leuk programma willen neerzetten. Waarom moet je mensen dan gaan opjagen en neerhalen.
Vind het raar dat niemand gewoon zegt dat Mathijs onzeker was over zn kleine penis en daarom zn macht misbruikte.
Gadver, zo cynisch en denigrerend ook.
“Hou jij het boekje voor je, dan maak jij reclame voor dit boekje.” Maar wel verontwaardigd doen als Peter zegt dat het zo niet hoeft van hem. Hij zegt nog net niet “ik geef je nu de kans en je pakt hem niet aan, eigen schuld dan.”
Net eindelijk het hele artikel gelezen en Frans Klein heeft ook echt gefaald zeg.
Eus (vriend van Matthijs, dus in hoeverre objectief?) werd geïnterviewd bij Jinek gisteravond over dit artikel. Zijn reactie was in deze lijn; ja hij vond het verschrikkelijk maar het waren ook 15 jaren goeie televisie.
Hij gaf steeds aan dat hij Matthijs had gesproken en zijn mening navertelde, maar volgens mij vond Eus het zelf ook best overdreven gedoe. Hij snapte niet zo goed hoe dit zo lang heeft kunnen spelen, en waarom mensen dan alsnog bleven werken “als het echt zo verschrikkelijk was!”
Eus is toch ook gewoon een loser? Snap niet dat ze die uitnodigen om iets te duiden. Of eigenlijk snap ik het wel want dit land heeft al een tijdje geen enkele serieus inhoudelijke talkshow meer (of überhaupt nooit gehad, iig niet op primetime)
Eus zit ook regelmatig bij Derksen en co dus die kan ik echt niet meer serieus nemen.
En hij is ook nog eens een waardeloze interviewer. De geknipte gast en sterren op het doek, zouden zoveel beter zijn met een andere presentator.
Oke Mathijs
Kansloos
Woow 11 jaar gekregen. Ze heeft nog een huilie speech gedaan want ze heeft gefaald. Maar wel miljoenen verdiend met haar “gefaal”. Ze is nu zwanger van d’r 2e kind.
Dit onderwerp was een tijdje geleden nogal een ding op her forum. Met Annic van W en haar zakenpartner die ook zo’n druppeltje bloed test op de markt brachten. Alleen dan ivm vruchtbaarheid.
Vond daarvan wel fascinerend hoe lang dat bedrog door kon gaan. Vond the dropout ook wel een interessante serie.
Ah men ik zag dit ook vandaag en ben echt nog steeds mn hoofd aan het breken waarom je in Godsnaam zwanger wordt terwijl er een gevangenisstraf van járen boven je hoofd hangt. Dit kind mag dus straks 11 jaar lang zijn/haar moeder opzoeken conform de bezoekregeling. Haar eerste kind heeft ze ook al gekregen nádat het proces begonnen was.
Anyhow, wel echt een unicum, dat er iemand zo zwaar veroordeeld wordt uit dat silicon valley wereldje voor het bewust voorliegen / misleiden van investeerders.
Ik wil niet zo cynisch zijn dat het (alleen) hierom is, maar bij dit soort figuren durf ik het ook weer niet heel stellig als factor uit te sluiten.
Holmes kreeg steun van 130 vrienden, familie en ex-werknemers. Zij schreven een brief aan de rechter met de vraag om genade. Ze argumenteerden dat Holmes een jonge moeder is. Ze heeft een zoon van één jaar en is zwanger van een tweede kind.
Wow, zou het echt. Dat is dan een reden die direct in de top3 van meeste egoïstische redenen om een kind te krijgen mag. Hoewel een kind krijgen natuurlijk altijd een egoïstisch motief heeft, maar goed.
Beter dat die rechter daar niet in mee is gegaan als dit zo zou zijn. Hoewel alsnog een k* positie om als rechter in geplaatst te worden, want een oordeel treft in dit geval òòk die kinderen.
zou dat vaker gebeuren, dat je gevangenisstraf wordt uitgesteld om eerst te kunnen bevallen? Er worden daar zeker nooit baby’s in de gevangenis geboren he, zo nobel!
Het is tegelijkertijd ook gewoon een vrouw van 38. Het is niet dat ze na het uitzitten van haar straf nog een kans op een kind heeft en het kind heeft ook een vader. Vind het ook mega egoïstisch, maar het is (en dat zeg je ook) niet alsof ze geen andere redenen dan straf ontlopen kan hebben om nu aan een gezin te beginnen
Moet zeggen dat ik deze link ook niet zelf gelegd had, maar je die veel in de Amerikaanse media ziet (schijnt een interessante gendergap te zijn, mede door juryrechtspraak vermoedelijk). Met mijn hoofd kan ik er eigenlijk echt niet bij dat iemand het echt (deels) om strafvermindering zou doen.
Wat bedoel je met deze zin?
schijnt een interessante gendergap te zijn
Niet aan mij gericht maar ik denk dat er gedoeld wordt op dat vrouwen soms lager gestraft worden dan mannen in gelijke situaties. Waarschijnlijk omdat juryleden biased zijn en denken van deze vrouw moet bij haar gezin/kinderen zijn om te zorgen en niet in de gevangenis (even kort door de bocht natuurlijk). Bij mannen weegt dat minder mee omdat zij niet de traditioneel zorgende rol hebben.
Net als dat poc in de VS ook in verhouding vaker en zwaarder gestraft worden, door biased juryleden of rechters.
Vrouwe justitia is niet blind, zeg maar.