Ah ja zo snap ik het. Bedankt! En heftig ja dat dat nog steeds zo is.
Ik blijf juryrechtspraak echt gek vinden
Oh blij dat iemand het even zegt want ik vond het persoonlijk SUPERSLECHT.
Ja he dan ligt de drempel toch gelijk wat lager Alsnog goed dat zij veroordeeld is denk ik, maar idd wel weer lekker scheef
Welcome to crypto
Rechtspraak sowieso, het is niet dat professionele rechters onbevooroordeeld zijn.
Boehoe, mijn werkgever gaat onderzoek doen naar de aantijgingen die tegen mij zijn gedaan. Dat betekent dat ze sowieso niet achter me staan, dus ik ga weg.
Wat een triest figuur is die man toch. Bye bitch
Hij is voldoende financieel binnengelopen, dus hij kan dat wel.
ik denk dat hij in ieder geval een podcast gaat maken
Sywert heeft echt geen ludiek parodie-account nodig he.
Ik vraag me steeds af of die man iets weet wat wij niet weten want ik zou me echt gedeisd houden als er strafrechtelijk onderzoek werd gedaan naar hoe ik miljoenen uit de staatskas had geroofd
Echt he, maar ik denk dat hij gewoon nog veel gestoorder is dan wij allemaal denken.
Het ego van witte mannen blijft mij verbazen.
Fifa spoort toch niet?
Wat heeft fifa te verliezen?
Geld, FIFA is gewoon een pot gold voor privé gebruik
Pek en veren
Hopelijk wordt die toplaag van de NPO nu voor eens en voor altijd schoongeveegd. Zoveel ouwe-jongens-krentenbrood dat daar zit dat elkaar altijd lekker de hand boven het hoofd houdt en nieuwe ontwikkelingen tegenhoudt.
Wat erg ook
Jemig! Wel echt de top van bedrog, om te bedriegen met de boodschap dat de docu bedrog was. Lijkt me voor die vrouw ook echt vreselijk voelen.
Ja ik vind het echt zielig, snap ook niet hoe hij hier ongestraft mee door kan gaan. Verschrikkelijk.
Hoop dat dit niett voor ze allemaal gaat gelden.