Nieuws, actualiteit en politiek #4

Dit is inderdaad niet prettig om naar te kijken maar zodra het onherkenbaar op ons bord ligt vinden we het opeens heel normaal.
Vrolijke kerst.

39 likes

Kun je toch verwachten

1 like

En andere spoilers/waarschuwingen op dit forum zijn niet onnodig?

1 like

Nou ja ik zou de foto hier niet hoeven zien maar zodra je op de link klikt, kan het natuurlijk zijn dat je de foto tegenkomt.

4 likes

Die vind ik iha ook stom ja. Sorry :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja true. Het is natuurlijk klikken op eigen risico, maar erbij vermelden is toch een kleine moeite. Ik bedoel, ik ben er niet bang oid voor, maar toen ik het op mijn Insta zag schrok ik wel ff.

2 likes

Joh als je geen dode biggen wil zien dan moet je ook geen artikel aanklikken over dode biggen. Is toch logisch dat er hoogstwaarschijnlijk een foto bijstaat, net zoals bij elk artikel een foto staat.

14 likes

Blijkbaar niet, anders had ik t niet gezegd.

Omdat Vaiana erboven nog zegt dat ze de foto niet zal delen, ging ik er niet vanuit dat het in het artikel eronder wel zou staan. Had 't niet per se hoeven zien, maar ik was wel benieuwd naar de uitleg.

Niet elke kleine moeite is die kleine moeite waard. Dus dat argument is al heel snel foetsie weg.

2 likes

9 likes

M’n vader roept ook constant hoe erg hij het vindt hij hij niks meer kan zeggen. Bijvoorbeeld dat hij geen 
 Marokkaan mag zeggen over een melding van een overlast
 waar z’n Marokkaanse collega dus bij staat.

Mijn antwoord was ook de kleinste viool ter wereld. Als je dat in de zorg doet lig je er heel snel uit. Godzijdank zijn er eindelijk consequenties.

6 likes

Jep. Beide ouders en m’n broer, al is m’n moeder nu met pensioen.

2 likes

In een racistisch app groepje ja. Alleen niet in Rotterdam. Daarvan heb ik ook gezegd dat als het bekend wordt wat er gezegd wordt in die app ze ook ontslagen gaan worden. :woman_shrugging:

5 likes

Die agenten in Rotterdam zijn niet eens ontslagen toch?

4 likes

Ik herken het wel van mijn vader, ik heb onlangs een gesprek met hem geprobeerd te voeren maar ik krijg dan al snel dat hij in een slachtofferrol schiet en mij verwijt dat ik niets mag en kan zeggen want ik weet niets van zijn werk

2 likes

Voor een deel van de samenleving.

10 likes

Kali always spittin :fax::clap:t4:

2 likes

Het verschil niet willen zien tussen misbruik van het geweldsmonopolie en geweld vanuit de burger tegenover hulpverleners is echt clownerij. Precies de reden waarom dat acab-sfeertje toch wel nodig is.

21 likes

Ik heb er ook dus familie bij zitten maar alsnog vind ik het gewoon een ziekelijke cultuur, als ergens racisme heel erg naar voren komt is het wel bij de politie. Je kan natuurlijk ook indenken dat er uitzonderingen zijn maar toch niet ontkennen dat er echt verandering moet komen.

10 likes