Aanvullend op bovenstaande reacties: vergis je niet he. Er is ook nu de excuses zijn uitgesproken nog steeds veel om te doen. Dat personen in publieke functies de excuses aanvaard hebben/niet geweigerd hebben (en ik denk dat dat heel erg samenhangt met de ingewikkelde positie die een formeel ontvanger heeft/verschillende belangenorganisaties hebben én de sterkte van de uiteindelijk uitgesproken tekst) wil niet zeggen dat er nu daadwerkelijk vanalles in de verhouding verandert. De algemene vrij positieve reactie gaat samen met een hoop scepticisme en teleurstelling over het proces. Nog los van dat nazaten geen monolithisch blok zijn. Er zijn genoeg mensen aan wie de hele aanloop voorbij is gegaan.
Werd t sowieso wel, we komen nooit van die man af
Law of attraction, positive vibes only
Voor iedereen die zich afvroeg wat Rutte drijft, het is iig niet zijn grote inzicht en oprechtheid
Moet je je voorstellen dat dat je werk is, om het ‘slavernij-excuus’ juridisch dicht te timmeren. Moet interessant zijn om te doen.
Why?
Ik zal de foto van die biggen niet delen, maar het is echt zielig
Misschien fijn om erbij te zetten dat hier ook een foto van de biggetjes bij staat.
Hoezo nou weer? Dit is geen vraag maar een opmerking dat ik het stom vind.
Dit is inderdaad niet prettig om naar te kijken maar zodra het onherkenbaar op ons bord ligt vinden we het opeens heel normaal.
Vrolijke kerst.
Kun je toch verwachten…
En andere spoilers/waarschuwingen op dit forum zijn niet onnodig?
Nou ja ik zou de foto hier niet hoeven zien maar zodra je op de link klikt, kan het natuurlijk zijn dat je de foto tegenkomt.
Die vind ik iha ook stom ja. Sorry
Ja true. Het is natuurlijk klikken op eigen risico, maar erbij vermelden is toch een kleine moeite. Ik bedoel, ik ben er niet bang oid voor, maar toen ik het op mijn Insta zag schrok ik wel ff.
Joh als je geen dode biggen wil zien dan moet je ook geen artikel aanklikken over dode biggen. Is toch logisch dat er hoogstwaarschijnlijk een foto bijstaat, net zoals bij elk artikel een foto staat.
Blijkbaar niet, anders had ik t niet gezegd.
Omdat Vaiana erboven nog zegt dat ze de foto niet zal delen, ging ik er niet vanuit dat het in het artikel eronder wel zou staan. Had 't niet per se hoeven zien, maar ik was wel benieuwd naar de uitleg.
Niet elke kleine moeite is die kleine moeite waard. Dus dat argument is al heel snel foetsie weg.