Nieuws, actualiteit en politiek #4

Hopelijk was er niemand in het gebouw. Ik wou dat ik het verbazingwekkend kon noemen. Maar wat ik ervan heb meegekregen hing er al een grimmige sfeer tijdens de verkiezingen.

Edit: ik hoor net op het journaal dat een aantal aanhangers naar het presidentieel paleis gaan.

2 likes

https://www.instagram.com/p/CneNIW7N5Ug/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

(column van madeleijn vd nieuwenhuijzen over nepotisme in de media, wilde niet lekker embedden hier)

haha ginny ranu is me toch een onzin in de comments aan het spuien💀

7 likes

Sylvia Witteman gaat ook los op twitter, ze erg op dr teentjes getrapt

9 likes

Benieuwd wanneer de zusjes Deelen van zich laten horen (naar Milou werd zelfs verwezen door Madelon)

5 likes

Het is ook erg lastig om het nichtje van Paul Witteman te zijn.

3 likes

Hahahah o my dat was ik alweer vergeten, die vriend :joy: Of vindt ze dat dan weer niet tellen omdat het schoonfamilie is. Wel gemiste kans ja

Is dat diegene waar SS zo’n hekel aan heeft? Ken de hele vrouw niet maar ze klinkt heel dom terwijl ze heel bewust moeilijke woorden gebruikt.

Zo dom als ik want ik had dit dus niet door :”)

7 likes

Wie is Ginny Ranu en wie is SS?

2 likes

Was dat nou die dombo uit de slimste mens? Daarvan dacht ik direct oh die moet het niet van haar kennis en kunde hebben.

2 likes

Sander Schimmelpenninck en wie Ginny is weet ik dus ook niet.

4 likes

Ja wat is syl’s ding eigenlijk behalve zeiken over alles en iedereen op Twitter en een keer per week een collum over haar man schrijven?

1 like

Heerlijk dat mensen over dit onderwerp zo snel op hun teentjes zijn getrapt.

Madeleijn die het heeft over “provinciaal stadje” :confounded:

1 like

Huisgenoot P. :face_vomiting:

3 likes

Ik kwam er laatst achter dat de 21 jarige dochter van Linda de Mol voetbalcommentator is. Wat een mop, maar uiteraard vol-le-dig op eigen merites hoor!
Mijn moeder nog heel naïef ‘nou ja, dat meisje zal dan wel gewoon heel veel van voetbal weten, toch?’

4 likes

Ik vraag mij af of Sylvia columnist van de Volkskrant was geworden, als haar man daar niet al werkte.

1 like

Ja ongetwijfeld! Maar welke andere 21 jarige krijgt zo’n kans? Dus eens, geef op z’n minst toe dat het een (enorm grote) rol speelt

9 likes

Niet alleen haar eigen schoonfamilie maar ook haar EIGEN (sad beige) DUBBELINTERVIEW

6 likes

Ik vind haar echt heel heel heel erg leuk!

Ja echt heel echt groot fan hahaha en de meeste journalisten haar ik uit jaloezie

6 likes

Hahahaha dat was ZO tenenkrommend

1 like