Nieuws, actualiteit en politiek #4

Was dat nou die dombo uit de slimste mens? Daarvan dacht ik direct oh die moet het niet van haar kennis en kunde hebben.

2 likes

Sander Schimmelpenninck en wie Ginny is weet ik dus ook niet.

4 likes

Ja wat is syl’s ding eigenlijk behalve zeiken over alles en iedereen op Twitter en een keer per week een collum over haar man schrijven?

1 like

Heerlijk dat mensen over dit onderwerp zo snel op hun teentjes zijn getrapt.

Madeleijn die het heeft over “provinciaal stadje” :confounded:

1 like

Huisgenoot P. :face_vomiting:

3 likes

Ik kwam er laatst achter dat de 21 jarige dochter van Linda de Mol voetbalcommentator is. Wat een mop, maar uiteraard vol-le-dig op eigen merites hoor!
Mijn moeder nog heel naïef ‘nou ja, dat meisje zal dan wel gewoon heel veel van voetbal weten, toch?’

4 likes

Ik vraag mij af of Sylvia columnist van de Volkskrant was geworden, als haar man daar niet al werkte.

1 like

Ja ongetwijfeld! Maar welke andere 21 jarige krijgt zo’n kans? Dus eens, geef op z’n minst toe dat het een (enorm grote) rol speelt

9 likes

Niet alleen haar eigen schoonfamilie maar ook haar EIGEN (sad beige) DUBBELINTERVIEW

6 likes

Ik vind haar echt heel heel heel erg leuk!

Ja echt heel echt groot fan hahaha en de meeste journalisten haar ik uit jaloezie

6 likes

Hahahaha dat was ZO tenenkrommend

1 like

Ik juich het verder ook alleen maar toe dat er een jonge vrouw zo’n rol krijgt, en ik geloof je direct als je zegt dat ze heel leuk is.

3 likes

Hahaha nee dat is waar maar ik voelde me wel een beetje een sukkel dat ik dit niet eerder bedacht had.

Maar geloof inderdaad echt niet dat mensen in medialand ook zo traag van begrip zijn

3 likes

Vind wel echt dat het af doet aan haar geloofwaardigheid (niet per se de column, wel een langer patroon van gebrek aan zelfkritiek)

3 likes

Nou ja het meest recente wapenfeit op haar Wikipedia-pagina is er toch wel een van groots nationaal belang hoor

4 likes

Helaas heeft dat vrij weinig uitgehaald

5 likes

Alsof er een soort uitsmijter ids staat te controleren buiten een vrouwentoilet :roll_eyes: mannen die kwaad willen doen dat toch wel, lukt ze nu ook

7 likes

Fijn, transfobisch begaan zijn met onze veiligheid. No thank you.

24 likes

Een vriendin van mij geeft voorlichting hierover op scholen, in gevangenissen, klinieken en bij de overheid en zij zegt dat dit op al deze plekken nog altijd een veelgehoord argument is om deze plekken niet inclusief, of zelfs veilig, te maken voor trans personen. Hopelijk laten meer mensen door dit nieuws tegenargumenten/tegengeluid horen

*In Nederland, overigens

1 like

Dat incel ventje bij Op1 die kwam praten over Andrew Tate was echt een nieuw dieptepunt

10 likes