Nieuws, actualiteit en politiek #4

En omdat het meer wat dan het eerste incident wat jij noemde is dus zwaarder gestraft.

Jawel, ook dan had ze nog steeds de privacy geschonden en zich niet aan de avg gehouden.
Ik heb overigens een collega in de kinderopvang gehad die om deze reden ontslagen is, dus heel overtrokken vind ik het echt allemaal niet

7 likes

Ik weet hier geen kut vanaf maar ik zag ooit zo’n filmpje van dat cartel en ze hadden echt tanks en allerlei super heftige wapens tot hun beschikking. Leek wel een professioneel leger.

5 likes

Ik heb al die stories gekeken, maar vond het eigenlikk heel overtuigend en genuanceerd. En ze ontkent volgens mij op geen enkele manier dat haar verwijzingen in de colums herleidbaar zijn?

1 like

Ja vanuit m’n zeeeeeer beperkte begrip is het niet in het hele land zo, maar in bepaalde staten en steden hebben ze het voor het zeggen.

Zijn ook heel veel beelden van journalisten/burgers/drugsdealers die aan bruggen worden opgehangen/gemarteld/etc

Echt ontzettend bizarre beelden, waar iedereen in (west) Europa met een voorliefde voor recreatief drugsgebruik imo deels verantwoordelijk voor is. Zonder vraag geen markt toch?

31 likes

Ja fentanyl is nu ook een enorm ding daar toch? En dat bereikt Amerika meer.

1 like

We hadden het laatst nog over Ardern in dit topic dus ik post dit maar hier. Het raakt me merk ik. Was het maar Rutte die aangaf geen energie meer te hebben. :weary:

23 likes

Ik vraag mij soms echt af hoe je die war on drugs ooit kan stoppen. Het lijkt een oneindige oorlog waar geen einde aan komt en alleen maar groter word.

3 likes

Ik snap die focus op de persoon Rutte nooit zo. Alsof een andere VVD er op die post beter of anders zou zijn.

4 likes

Ja, vond het ook heel jammer om te lezen. Maar ook hieraan zie je weer dat zij een betere premier is dan Rutte: stop voor je (VER) over je houdbaarheidsdatum bent. Een land heeft ook af en toe wisseling van de wacht nodig. Al had ik haar zeker nog wel een termijn willen zien doen!
Wel benieuwd wat ze hierna gaat doen, met deze leeftijd en CV kan ze nog veel betekenen.

7 likes

Denk dat een vrouw ipv een witte middelbare man wel een beetje verschil zou kunnen maken, maar idd minimaal.

2 likes

Nja je zou er op zn minst iemand neer kunnen zetten die zn smsjes niet wist en die zich dingen weet te herrinneren.

22 likes

Nee zou net zo kut zijn

Zeer zeker mee eens inderdaad

1 like

Ik denk eigk dat met een andere lijsttrekker de vvd wel minder stemmen gekregen zou hebben.
Ik werk met mensen die er goed aan zouden doen geen vvd te stemmen (ex-gedetineerden, afgekeurd, laag inkomen etc) en veel daarvan hebben Rutte gestemd want “wie anders gaat het doen?”. Als daar dan iemand zit waar ze nog nooit van gehoord hadden hadden ze mss ook niet op Rutte gestemd.

4 likes

afbeelding

Kan iemand hier een meme van maken? :joy:

10 likes

Deze telefoon kan Rutte wel met zijn dikke vingers bedienen

4 likes

De CIA heeft zijn sms’jes vast nog wel.

4 likes

Ik heb moeite met de borstklopperij welke een beetje door de berichten rondom Gianni de W. heen sijpelt. Continu moet het gaan over “de grootste dit” “de grootste dat”. Kijk, begrijp me niet verkeerd. Thank god, dat deze gast gestopt is hoor! Maar online misbruik komt zo zo zo veel voor, dit is pas het topje van de ijsberg. Het is nota bene 2023, de middelen en rechtspraak zouden veel meer prioriteit hiervan moeten maken. Door alle technische ontwikkelingen heeft er ook verschuiving plaatsgevonden wat betreft mogelijkheden tot misbruik en ik vind dat we daar nog tĂ© veel achter de feiten aanlopen.
Dus prachtig mooi dat hij gestopt is, maar we hebben nog een lange weg te gaan

3 likes

Als je met papa een dagje mee mag naar kantoor

Edit: vond deze trouwens ook intens

Zijn ee NLers dan echt zo lang haha

24 likes

Hahahah

7 likes