Nieuws, actualiteit en politiek #4

Nee zou net zo kut zijn

Zeer zeker mee eens inderdaad

1 like

Ik denk eigk dat met een andere lijsttrekker de vvd wel minder stemmen gekregen zou hebben.
Ik werk met mensen die er goed aan zouden doen geen vvd te stemmen (ex-gedetineerden, afgekeurd, laag inkomen etc) en veel daarvan hebben Rutte gestemd want “wie anders gaat het doen?”. Als daar dan iemand zit waar ze nog nooit van gehoord hadden hadden ze mss ook niet op Rutte gestemd.

4 likes

afbeelding

Kan iemand hier een meme van maken? :joy:

10 likes

Deze telefoon kan Rutte wel met zijn dikke vingers bedienen

4 likes

De CIA heeft zijn sms’jes vast nog wel.

4 likes

Ik heb moeite met de borstklopperij welke een beetje door de berichten rondom Gianni de W. heen sijpelt. Continu moet het gaan over “de grootste dit” “de grootste dat”. Kijk, begrijp me niet verkeerd. Thank god, dat deze gast gestopt is hoor! Maar online misbruik komt zo zo zo veel voor, dit is pas het topje van de ijsberg. Het is nota bene 2023, de middelen en rechtspraak zouden veel meer prioriteit hiervan moeten maken. Door alle technische ontwikkelingen heeft er ook verschuiving plaatsgevonden wat betreft mogelijkheden tot misbruik en ik vind dat we daar nog té veel achter de feiten aanlopen.
Dus prachtig mooi dat hij gestopt is, maar we hebben nog een lange weg te gaan

3 likes

Als je met papa een dagje mee mag naar kantoor

Edit: vond deze trouwens ook intens

Zijn ee NLers dan echt zo lang haha

24 likes

Hahahah

7 likes

Mark Rutte is wel echt heel opvallend lang! Ik heb hem toevallig een keertje ontmoet toen hij randomly door mijn wijk liep haha en hij torende echt boven mij uit.
Edit: heb het gelijk even gegoogled en hij is 1.93 haha

6 likes

Tering die enorme handen ook van zowel Mark als Wopke. Maar waarom die pose haha.

9 likes

@Otzi TIL dat ik even lang ben als Mark Rutte?? Damn

4 likes

Joe Biden is volgens Google 1.82m. Dat is ook niet klein.

2 likes

Hoeveel jaar geleden zou dat zijn? Met zijn leeftijd krimpt hij flink.

1 like

Rutte heeft wel een beetje lollipop syndroom he?

1 like

Wat bedoel je met lollipop syndroom?

Dat zijn hoofd best groot is op zijn lichaam

4 likes

Wow ik vond Rutte altijd zo’n 1,73 vibe hebben en er dan een paar cm bij liegt, ben in shock dat hij wel echt lang is :anguished:

31 likes

Nou dit had ik dus ook, een soort Jan Peter Balkenende
Moet nu trouwens direct opzoeken hoe lang hij is

Edit: 1.82 maar Wilders is blijkbaar 1.95?? Echt een soort grim reaper idee

10 likes

Geert wilders is in mijn hoofd echt 1.60 maar dan komt omdat ik hem zon drammert vind.

23 likes