Mark Rutte is wel echt heel opvallend lang! Ik heb hem toevallig een keertje ontmoet toen hij randomly door mijn wijk liep haha en hij torende echt boven mij uit.
Edit: heb het gelijk even gegoogled en hij is 1.93 haha
Tering die enorme handen ook van zowel Mark als Wopke. Maar waarom die pose haha.
Joe Biden is volgens Google 1.82m. Dat is ook niet klein.
Hoeveel jaar geleden zou dat zijn? Met zijn leeftijd krimpt hij flink.
Rutte heeft wel een beetje lollipop syndroom he?
Wat bedoel je met lollipop syndroom?
Dat zijn hoofd best groot is op zijn lichaam
Wow ik vond Rutte altijd zo’n 1,73 vibe hebben en er dan een paar cm bij liegt, ben in shock dat hij wel echt lang is
Nou dit had ik dus ook, een soort Jan Peter Balkenende
Moet nu trouwens direct opzoeken hoe lang hij is
Edit: 1.82 maar Wilders is blijkbaar 1.95?? Echt een soort grim reaper idee
Geert wilders is in mijn hoofd echt 1.60 maar dan komt omdat ik hem zon drammert vind.
Putin is wel 1.70 lees ik, 100% naar verwachting
Zou mij niets verbazen als hij 1.68 is en wat centimeters erbij liegt
Ik vond dit echt een hele moeilijke zin haha
en @Schaakmat
Hij liegt sws over zijn lengte want hij kleiner dan Merkel en zij is 1.65. Had ergens een theorie gelezen dat hij zonder schoenen maximaal 1.61 zou zijn
Types zoals hij gebruiken allemaal trucs om langer te lijken op foto’s, echt triest (Sarkozy hadden ze daar ook op betrapt).
ik heb dit dus altijd met wilders, in mijn hoofd is dat dus echt een kleine man maar die is ook 1.95
Putin die liegt? Dat had ik nou nooit van hem verwacht
Ik heb ooit gelezen dat Ceausescu zelfs de trap van het (inmiddels) parlementsgebouw heeft laten aanpassen zodat het niet opviel hoe kort zijn beentjes waren.
die gebruikt deze
Wopke is echt mega lang. Ik moest een keer wat brengen ergens en toen kwam hij dat kantoor in. Ik had dat echt niet verwacht haha