Nieuws, actualiteit en politiek #4

Putin is wel 1.70 lees ik, 100% naar verwachting

34 likes

Zou mij niets verbazen als hij 1.68 is en wat centimeters erbij liegt

35 likes

Ik vond dit echt een hele moeilijke zin haha

7 likes

en @Schaakmat

Hij liegt sws over zijn lengte want hij kleiner dan Merkel en zij is 1.65. Had ergens een theorie gelezen dat hij zonder schoenen maximaal 1.61 zou zijn :grimacing:

Types zoals hij gebruiken allemaal trucs om langer te lijken op foto’s, echt triest (Sarkozy hadden ze daar ook op betrapt).

5 likes

ik heb dit dus altijd met wilders, in mijn hoofd is dat dus echt een kleine man maar die is ook 1.95 :o_o:

3 likes

Putin die liegt? Dat had ik nou nooit van hem verwacht

11 likes

Ik heb ooit gelezen dat Ceausescu zelfs de trap van het (inmiddels) parlementsgebouw heeft laten aanpassen zodat het niet opviel hoe kort zijn beentjes waren.

5 likes

die gebruikt deze

1 like

Wopke is echt mega lang. Ik moest een keer wat brengen ergens en toen kwam hij dat kantoor in. Ik had dat echt niet verwacht haha

Dit lijkt me dus zo niet lekker lopen he. Dan zit je voet toch in je schoen geklemt.

2 likes

Ja je koopt je schoen ook een maat groter dan, vokgens mij hahaha

Gádverdamme

Zijn er zoveel incels in NL geboren na 1980? 23% denkt dat de holocaust niet zo is gebeurd of dat zaken zijn aangedikt. En dan komt er nog bij dat een groot deel er feitelijk vrij weinig over weet.

6 likes

Als je in Nederland onderwijs hebt genoten en in het bezit bent van minimaal een halve werkende hersencel vind ik het hier mindblowing dat je de holocaust als aangedikt of scam kunt zien. Nederland scoorde in dit onderzoek significant slechter dan andere landen.

9 likes

Ik heb het niet over antisemitisme alleen want ik ga er niet van uit dat 23% van de mensen vanaf 1980 (dit onderzoek volgend) daadwerkelijk antisemiet is. En als dat wel zo is dan heb ik officieel álle hoop verloren voor dit land. En ik had al weinig meer te verliezen.

Antisemieten vind ik sowieso imbecielen…

2 likes

Dit komt ook wel gedeeltelijk doordat er bij gehouden werd (wordt?) welk geloof mensen aanhangen en dit ook gekoppeld aan persoonsgegevens. Dus dat maakte de opsporing ook heel erg makkelijk, maar dit verklaart natuurlijk niet alles. En @mikselke genoeg mensen die daadwerkelijk antisemiet zijn of antisemitische neigingen hebben.

1 like

Helemaal eens dat er genoeg debielen zijn hoor maar bijna een kwart van de bevolking geboren van 1980 hóóp ik toch echt van niet :sob::sob::sob: (obv dit onderzoek)

Als je de holocaust ontkent ben je toch behoorlijk antisemiet? Wat zou je anders nog moeten doen om antisemiet te worden?

33 likes

Ik vind de Holocaust ontkennen of zeggen dat de cijfers overdreven zijn toch wel minstens vallen onder antisemitische neigingen

3 likes

Eens hoor maar of je die lijn dan kan doortrekken naar een kwart van het hele land? Hoewel, kom het de laatste 2 jaar zelf al veel meer tegen op twitter en andere kanalen etc. Véél meer dan alle jaren daarvoor.

Dan kan ik er beter van uitgaan dat de meeste mensen verrot zijn until proven different :upside_down_face:🥹

Nou ja blijkbaar wel, laten we het niet kleiner maken dan het is. Het is heftig maar ik zou niet weten hoe je het anders moet interpreteren, antisemitisme is antisemitisme.
Geen neigingen tot, holocaustontkenning is gewoon echt 100% antisemitisme? Waarom bagataliseren?

9 likes