Ze hebben zich zoveel jaar onschendbaar gevoeld. Ze moet nog wennen aan het idee dat ze niet ontastbaar is. Dag carrière, want weinig bedrijven zullen je hierna nog aannemen. En terecht ook.
Ik kan de reactie van Jack van Gelder ook niet geloven:
'Van Gelder laat in een reactie weten dat hij zich de situatie niet kan herinneren, maar dat hij Marghadi ‘het voordeel van de twijfel’ wil geven. ‘Als ik dat al heb gezegd, dan heb ik dat als grap bedoeld, als een dolletje, waarvan ik niet heb kunnen inzien hoe dat bij haar is aangekomen. Maar als zij het als kwetsend heeft ervaren, dan had ze me er toch meteen op aan kunnen spreken, zo van: ben je wel goed bij je hoofd, ofzo? Dan had ik me bij wijze van spreken nog meer verplicht gevoeld om haar te helpen met haar carrière, om het gevoel weg te nemen dat ik op een verkeerde manier met haar was omgegaan.’
Dus hij maakt een ongepaste ‘grap’, waarna hij vindt dat ZIJ zich had moeten uitspreken. Ofwel, haar reactie was niet juist. Ik word ook zo moe van mensen die zeggen: sorry als het zo overgekomen is, of sorry dat je het als kwetsend ervaren hebt. Dat is geen verontschuldiging, maar getuigt van weinig zelfreflectie en een ongelooflijke ego.